Haar/ kapsel topic #1

Ik zou wel iets lichter willen. Maar niet blond blond als je begrijpt wat ik bedoel haha

Ik denk dat balayage dan het fijnst is. Dan hou je aan de bovenkant wel gewoon je eigen kleur en dan loopt het over in een lichtere kleur. En je hebt ook geen last van uitgroei of dat je het heel erg bij moet houden omdat je het makkelijk kunt laten vervagen/uitgroeien zonder dat het er gek uitziet.

1 like

Ik kom hier nog even op terug want na nog twee keer gebruiken kan ik met zekerheid zeggen dat mijn haar absoluut veel meer volume heeft. Ik heb niks veranderd aan mijn haarroutine, alleen deze shampoo. Het is echt opvallend, zelfs mijn vader maakte er een opmerking over tijdens het videobellen :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 likes

Bij mij doet hij niets :cry:

1 like

Ah balen zeg :neutral_face:

1 like

@oversized klopt het dat jij de aesop shampoo gebruikt of hebt gebruikt? Hoe bevalt ie? Ik ga de handzeep, deo en tandpasta weer bestellen en wil misschien de shampoo erbij :moneybag:

1 like

Klinkt goed! Is dat die Bain Divalent? Er zijn namelijk twee groene flessen. Verder nog andere Kerastase aanraders?

1 like

Het is deze, een aanrader van @Depeche
Dit is eigenlijk het enige product dat ik van Kerastase gebruik

5 likes

Ik gebruik de Aesop shampoo en conditioner ter afwisseling van mijn normale shampoo en vind het hele fijne lijn! Ik gebruik zelf de volumising shampoo en conditioner

2 likes

Ik heb sinds een tijd zoveel last van knopen, vooral op m’n achterhoofd is het echt een vogelnest. Ik lig sowieso ook wel heel veel, wat ook vast niet mee helpt daarbij.

Maar heeft iemand tips hiervoor?

Ik gebruik sinds een paar maanden een bamboe kussensloop om op te slapen en ik sta sindsdien elke dag op met een prima kapsel zonder klitten! Ik vind het echt een aanrader!

2 likes

Die had ik een tijd terug al gekocht, maar blijft net zo :pensive:

2 likes

Wat jammer dat het bij jouw haar niet werkt.

1 like

Ja, helaas! Ik zat anders nog wel te denken aan een zijden kussensloop

1 like

Ik wilde inderdaad een zijden (of satijn eigenlijk, heb ik) kussensloop aanraden. Héél tevreden over!

2 likes

Even showen hoor.

Had wel aangegeven de voorste lok lang te willen houden met de rest, maar die is wel korter geknipt. Jammer maar ook prima.

Sinds 2014 de derde keer dat ik van zo lang naar schouder ga. Over drie jaar maar weer haha.

74 likes

Wow prachtig! En die kleur :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Thanks! Enkel babylights. Ben ook heel blij ermee.

4 likes

Ik ben ook weer heel blond! Het is iets lichter geworden dan ik had verwacht en toch iets langer gelaten dan ik in eerste instantie wilde, maar echt mega blij mee!

Samenvatting

weg

44 likes

Mooi, staat je goed!

3 likes