Haar/ kapsel topic #1

Shein

2 likes

Bershka/Asos/Pull & Bear etc.

1 like

Ik ga het proberen


Weet iemand een goede stijltang of krultang? Niet mega duur…

1 like

Primark had laatst ook hele leuke!

1 like

Remington S8500 is fijn. Kost bij Bol €32 en kun je ook mee krullen

2 likes

Ik zag van de week een filmpje op Tiktok over haarolie dat de haargroei bevorderd. Ik heb het idee dat ik iets minder haar heb in mijn “inhammen”. Hebben jullie ervaring en zo ja met welk soort olie?

Ik wil graag investeren in een steiltang voor dik haar, lichte slag. Budget maakt niet uit, betaal liever wat meer als de tang minder schade aan mijn haar toebrengt.
Vroeger was iedereen razend over CHI, is dat nog steeds zo? En voor zo min mogelijk schade keramisch, titanium of bijv. een steampod?

2 likes

Hier ben ik ook wel benieuwd naar! Maar altijd het gevoel dat dat soort dingen fabeltje zijn haha

3 likes

Steampod is echt goed.

1 like

Ook grote fan van Steampod hier!

3 likes

Ik heb nu een CHI en die bevalt super goed, maar hierna ga ik ook voor een steampod!

1 like

Mijn kapster vind het fijn om op ‘vies haar ‘ te verven. Dan pakt het beter, zegt ze.

1 like

Hoe vetter, hoe beter haha. Ik liet m’n haar eerst wel eens blonderen en dat droogt je hoofdhuid echt ontzettend uit. Als je hoofdhuid nog wat vet is, dan heb je een soort extra beschermlaagje. Mijn kapper zegt ook altijd tegen iedereen dat ze met vies haar mogen komen en beslist niet dezelfde dag hun haar mogen wassen.

1 like

Ik zou het zelf nu snel gaan wassen, dan zit er genoeg tijd voor dinsdag volgens mij.

3 likes

Haha, ik zou het dan niet doen. Als je geen zin hebt… even een staart in, of beetje makkelijk opsteken en het is zo dinsdag.

4 likes

Ik ben hier toevallig gisteren mee begonnen! Ben ook heel benieuwd of het iets uithaalt. Ik zal het over een tijdje laten weten.

3 likes

Ik gebruik al jaren deze rozemarijn mint olie voor m’n haar maar blijkbaar is het sindskort een hype waardoor ik het NERGENS meer kan krijgen omdat iedere jonge TikTok Meid deze nu inslaat haha :woozy_face: zo irritant dat ik er niet meer aan kan komen. Had ik eerder maar gwn ingeslagen.

Iemand hier die toevallig goeie dupes kent?

3 likes

Spannend! Laat je weten of het goed gelukt is? :smiley:

2 likes

Wat een prachtig haar! :heart:

1 like

Lijkt goed! Had je highlights?
Ben benieuwd hoe het in daglicht is!

2 likes