Haar/ kapsel topic #1

Oeh nice! Altijd op zoek naar een goede roze verf. Ik doe nu vaak Adore met conditioner mixen. Hoe veel wasbeurten blijft jouw Keune mooi?

2 likes

Ik was mijn haar 2 a 3 keer per week en ik doe een keer per maand bijwerken. Maar meer omdat ik echt hou van een intense kleur en na een maand vind ik het al iets te duf.

Ik ben dus juist een beetje op zoek naar eentje die langer erin blijft dus mochten er tips zijn…!

3 likes

Oh ik vind dit al best lang! Ik was het eens in de week en na 1x wassen vind ik het eigk alweer tijd. Dus voor mij is jouw spullie al een upgrade haha. Maar misschien zijn er nog anderen met nog sickere tips!

1 like

@PrincessPeach @heleenmllm @Scorpiovibes @mei
Heel erg bedankt voor jullie uitgebreide antwoorden! Ik ben gister naar de kapper geweest en er is niks over gezegd, dus dat was al fijn :blush: Verder ga ik morgen de huisarts bellen, kan geen kwaad als iemand er even goed naar kijkt!

6 likes

Mooi! Nee dat wast zich wel uit tot pastel. En anders de volgende keer iets meer conditioner gebruiken als je het meteen wat lichter wil. En/of minder lang intrekken.

Voor de Mielle olie fan, deze website schijnt de oude formule nog te hebben. Ik heb het niet besteld, dus ik weet het niet zeker.

5 likes

Is er iets mis met de oude formule? :open_mouth:

1 like

Er schijnt een nieuwe formule te zijn en de nieuwe schijnt minder goed te werken bij mensen wat ik hier lees.

2 likes

Ah thanks. Lees af en toe mee, maar heb dit even gemist.

1 like

Ik heb dit net besteld; bedankt voor de link! Als het binnen is zal ik hier even laten weten of het de oude formule is of niet.

Had het al eerder voorbij zien komen hier en nu eens een keer de tijd genomen om dit topic uitgebreider terug te lezen. Ben heel benieuwd of het werkt bij mij.

1 like

Zou castorolie ook werken voor meer wenkbrauwgroei?

Hebben jullie tips voor een fijne douchemuts?

Ik zou graag met een knot in willen douchen, dus die moet er ook in passen. Mijn haar wordt erg pluizig (kom ik nu pas achter, na jaren me geërgerd te hebben aan pluizig haar) door het stoom uit de douche. Laatst probeerde ik zo’n wegwerp douchemuts uit een hotel en m’n haar zag er zoveel beter uit. Maar die douchemuts zit helemaal niet fijn. Hij zit erg strak en kriebelt heel erg door dat plastic op m’n voorhoofd.

2 likes

Op Bol heb ik douchemutsen gezien voor heel veel haar, vaak gebruikt door zwarte dames. Ook wel aangeduid als XXL. Is dat niet iets om te proberen?

1 like

Even terugkomend op dit bericht: hij wordt in het voorjaar leverbaar in Nederland! Ik sta ingeschreven voor een heads up per e-mail en denk dat ik hem meteen bestel.

Meer meiden die hierop aan het wachten zijn?

13 likes

Oude formule! :slight_smile:

Ik heb het zojuist voor de eerste keer gebruikt. Hoop dat het werkt :smiley:

3 likes

Ja ik!! Wil al jaren de Dyson maar kan de prijs niet goedpraten. M’n oude Babyliss föhnborstel is net stuk gegaan dus goeie timing van Shark :grimacing:

4 likes

Ja ik ook!

1 like

Ik ook!

4 likes

Ik denk dat dit een prima verjaardagscadeau voor mezelf gaat worden!

1 like

Ik ga hem ook kopen!

2 likes