Ik ben vandaag echt zo onbevredigend “geholpen” bij run2day. Ik had een paar hardloopschoenen gekocht daar, die gewoon te klein zijn (pijnlijke tenen, blauwe teennagel, blaren, etc). Nouja heel verhaal aan vooraf maar uiteindelijk ben ik vandaag langs geweest om te ruilen. Moest ik eerst m’n te kleine schoenen aandoen en toen ging ze voelen en zeggen dat het wel past? Echt super irritant, ze bleef maar zeggen dat het wel de goede maat is terwijl ik gewoon pijn aan m’n tenen er van krijg en er binnenkort een nagel af gaat vallen sinds ik die schoenen draag. En op heel het internet staat dat mensen die altijd een bepaalde maat dragen van eerdere modellen van die schoen, met deze versie ineens een halve maat groter nodig hadden.
Nouja, uiteindelijk zei ze van oké dan gaan we voor andere schoenen kijken, maar ze heeft echt helemaal nul moeite gedaan om dan een goede andere schoen voor mij te zoeken ze bleef ook maar zo van “tja die andere maat is ook goed dus als je bij die oude schoen geen last had dan moet je die maar gewoon nemen”, dus nu heeft ze het nieuwe model van m’n oude hardloopschoen in mijn maat besteld bij de andere run2day winkel, maar ik geloof eigenlijk niet dat ik die wil
het is super fijn dat ik m’n schoenen nog mag ruilen ook al had ik de bon en de doos niet meer, maar voel mij helemaal niet serieus genomen, alsof ik het probleem verzin