Hahah ja inderdaad, zo bizar eigenlijk hoe iemand zo alleen maar over zichzelf kan praten. En toch blijf ik haar leuk vinden en volgen. Ik vond haar topatleet boek juist helemaal niks omdat ik het gevoel had dat ik alles al eerder had gelezen in haar vorige boeken, blogs, en vlogs. Ik ken bijna al haar verhalen al uit mijn hoofd! Wist je dat ze ooit is begonnen met hardlopen in een korte spijkerbroek en dat ze vroeger op school hardlopen haatte omdat het gelijk stond aan steken in haar zij? #sarcasm 
Suzanne vind ik ook een bijzonder persoon. Zal vast veel kennis hebben van sport en trainingsleer maar hardlopen doet ze nog helemaal niet lang en dan nu al schema’s verkopen? Ik vind daar iets van… Ik zou dan eerder voor het schema van runninggirls Kelly gaan. Zij heeft echt een opleiding en achtergrond erin.
En sterkte wel met opbouwen! Als het corona is geweest kan dat nog lang duren dus ik zou zeker lekker met een beginnersschema beginnen.
edit: oh! En welk boek ook echt stijf staat van de zelfhype / pretentieuze houding is Ik haat hardlopen. Mijn god wat heb ik vaak met mijn ogen gerold hoe zij over haar “onzekerheden” schreef. Ik weet het woord er niet voor maar echt heel erg vragen naar bevestiging ofzo. Dat ze echt wel een slimme carrièrevrouw is ondanks dat ze thuismoeder is en haar dagen slijt met hardlopen en voor de kinderen zorgen. Bah