Zo eens met bovenstaande! Ben ook wel zat van telkens diezelfde verhalen, ik hoop bijna op een trainen als topatleet deel 2. Vond dat boek wel mega interessant en een heel leuk project, ik wil het ook nog eens echt zelf gaan doen. Ik vind het het allerleukst als mensen een bepaalde tijd/PR willen gaan lopen en ze dan te volgen in dat traject.
Ik denk juist wel dat ik eerder voor een schema van suzanne zou gaan, ze weet enorm veel van (top)sport en heeft minstens een jaar met een eigen coach gewerkt. Daarnaast vind ik haar progressie en tijden veel interessanter dan die van Kelly. Ik ben echt geen beginner meer in het hardlopen namelijk en weet zelf ook wel redelijk wat van schema’s en hoe je ze maakt. Ik vind het ook vaak jammer dat in van die algemene verkochte schema’s (interval)trainingen vaak alleen op tijd zijn gebaseerd ipv op afstand.
Ik heb ‘ik haat hardlopen’ ook nog niet gelezen maar ik heb t zelfde als jij, ik vind t allemaal zo overhyped en ‘kijk mij mijn carrière opgezegd hebben’. Heb de podcast erover ook niet af kunnen maken.
TLDR: nieuwe influencers nodig