Dat is het erge ja, dat je ze toch allemaal blijft volgen ondanks dat je het complete hardloopverhaal al kent. Maar ik ben wel weer toe aan wat leuke vernieuwde hardloopinfluencers want zelfs bij de nieuwere heb ik het idee dat ze precies hetzelfde trucje doen. Maar ja, het werkt. En dan weet ik ook precies waarom ik geen hardloopinfluencer ben met mijn onscherpe selfies
Je hebt trouwens wel gelijk dat het ergens wel raar is dat die Suzanne na zo’n korte tijd al met schema’s komt, daar had ik nog niet over nagedacht. Jammer dat Kelly nog vooral gericht is op beginners, want dat is wel beter onderbouwd. Anders toch maar de gratis schema’s blijven volgen van Runnersworld
Edit: het is trouwens geen corona bij mij gelukkig. Maar wel de paniek gehad en dus ook de nare test. Ik ging net weer lekker dus hoop echt dat ik weer snel opbouw. Dat is trouwens wel echt deprimerend hoor, weten dat je een jaar geleden makkelijk een marathon liep en 5km een herstelrondje was en dat dat pre-ziek zijn gewoon een training is die op wat marathontempo was gelopen wordt (maar niet zo makkelijk voelt). Vooral omdat mijn conditie verder echt goed was qua fietsen en zwemmen. De vooruitblik dat ik nog verder terug mag beginnen houdt mij bijna tegen om überhaupt het hardlopen weer op te bouwen. Nu al zin in de “intervaltraining” waarbij alles 3 standjes terug gaat en ik weer in blokjes van 5 minuutjes mag hardlopen #not