Ik hoorde laatst ergens in een podcast (weet ff niet meer welke) weer dat herzog eigenlijk de enige echt goede waren, omdat die ook uitgaan van meer meetpunten. Maar die zijn wel weer erg duur…
Ik moet nog 2 virtuele runs doen, maar die medailles waren gewoon heel mooi. Dus ik gebruik daar gewoon duurloop voor binnenkort. Ga dan niet proberen voor een PR want dan lukt het toch niet als ik dat ga zeggen. Maar verder wel klaar met die virtuele dingen. Dus tijd voor wedstrijden. Ik snap dat het voor jou dan wel fijn is dat ze er even niet zijn, ik hoop ook dat het hardlopen snel weer wat minder frustrerend is. Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Ik zit weer met een serieus ijzertekort in mijn bloed (vrijdag nagekeken dmv een bloedtest omdat ik wat klachten had), en dat merk ik echt tijdens het hardlopen.
Mijn benen/spieren zijn zo stijf en mijn lichaam kan precies niet goed herstellen.
Ik ga even rustiger aan doen, wel nog mijn 4 trainingen in de week afwerken maar aan een rustiger tempo en minder km’s. En uiteraard ijzer vitamine bijnemen.
Wat fijn dat je weer back on track bent zeg! Klinkt ook goed met je nieuwe groep. Goed om te lezen :)!
Ik ben inderdaad vanochtend gegaan, was prima te doen. Komt mn snelheid niet ten goede (was pas 15 min wakker), maar daar moeten we maar niet op letten deze dagen.
Wat fijn zeg dat je weer terug bent! Ik ga inderdaad ook vroeg en dan is het nog wel te doen. En verder heb ik altijd water mee en kijk ik gewoon wat lukt en doe ik geen interval etc. Gewoon een constant tempo.
Ik ga heel vroeg, en dan is al warm dus ik zweet wat af. En ik ben sowieso geen match met warm weer, dus ik ben wel blij dat het einde soort van in zicht is. En hopelijk dit weekend al een beetje want wil graag een lange duurloop doen. En bij jou?
Ik loop echt nog geen deuk in een pakje boter maar goed. Ben telkens voor 7 buiten maar niet te doen gewoon, zo benauwd en zware benen. Hoe gaat t bij jou?
Iemand die nog een leuke tijd heeft behaald dankzij Have a Good summer run? heb het idee dat er weinig over gedeeld is. Was natuurlijk ook super warm. Maar ben benieuwd! heb zelf het programma niet gevolgd
Eerst dacht ik echt van, nahh Annemerel deelt echt niks meer over die ‘wedstrijd’ en al die deelnemers wel allemaal, loopt ze nog wel, heeft ze er spijt van, krijgen die deelnemers nog net zoveel interactie als in het begin? (We zien er op haar socials inmiddels niks meer van als buitenstaanders) Maar gelukkig was daar dan later toch de post dat ze een wedstrijd had gelopen. En ze is nu natuurlijk ontzettend druk met haar bruiloft maar het doet me wel weer echt denken aan haar topatleet avontuur. Allemaal heel leuk en aardig voor haarzelf, maar haar volgers hebben er letterlijk niks aan. Ze deelt niks meer!
Voor degenen die met hun telefoon lopen: wat doen jullie met jullie telefoon als het regent? Ik heb mijne altijd in m’n hand, maar in vershoudfolie wikkelen is een beetje armoedig, haha. Flipbelt is niet waterproof en van die armbanden hebben vaak een opening aan de bovenkant, maar misschien is er een geniaal alternatief dat ik over het hoofd zie?
Mijn telefoon kan tegen water.
Maar ik heb hem in een hoesje om mijn arm. Daar komt dan niet heel veel water in.
Hebben jullie Strava? Ik zoek nog mensen om te volgen, ik heb zelf vooral wielrenners erop namelijk
Ik heb recent een groep aangemaakt voor FF fietsers. Als de wielrenners ervoor open staan kunnen we er natuurlijk ook gewoon FF fietst & hardlopen van maken
Ik ben voor
Hoewel ik herstellende ben van een blessure dus momenteel is t allemaal niet zo boeiend haha
Ja top!
Ik heb een request to join gedaan, mijn naam begint met B
Leuk die Strava club! Ik fiets heel soms ook haha
Ik heb net voor het eerst sinds tijden een blokje hardgelopen met de zombie run app. Te hard van stapel gegaan, en ben nu mega duizelig. Wat kan ik doen om dit te verhelpen? Ik doe het keto dieet, dus suikers kan ik niet nuttigen.
Stoppen met keto helpt
Keto en hardlopen is geen aanrader als je bijna nooit hardloopt. Dan zit je waarschijnlijk in een te hoge hartslag omdat je conditie nog niet zover gevorderd is. Je verbrandt dan voornamelijk suikers/koolhydraten maar die heb je niet op voorraad dus loop je tegen een muur op / de man met de hamer.
Dus ik zou lekker gaan wandelen of je hartslag proberen laag te houden. Afhankelijk van je leeftijd / normale hartslag is “laag” meestal onder de 145. In het begin is het misschien iets waar je doorheen moet maar op een gegeven moment leert je lichaam meer vet te verbranden. Maar zorg dus altijd dat de intensiteit laag is want anders ga je tegen hetzelfde probleem aanlopen.
Annemerel en Tuur doen weer een 12 weken Have a Good Run. In de zomer merkte ik dat ik blijkbaar het heel goed doe op een schema. Ik ren al heel wat jaren, maar altijd zonder schema en zonder mijn tijd/ afstand te meten. Zit nu hierover te twijfelen… hier deed iemand mee toch? Was het @Fitgurl? @Lovepink? Was het een aanrader uiteindelijk?