Nou ik ben dus van plan om voor een derde keer een poging te wagen de marathon te gaan lopen, na 2 mislukte inschrijvingen haha. Geen idee of het in april kan doorgaan, maar dat is nog zo ver weg dus vast wel hoop ik.
Moet alleen wel echt weer even de structuur erin krijgen, heb de afgelopen maanden echt weinig gedaan, oa door allerlei verkoudheidsellende en daarvoor was ik druk met verhuizen. Maar heb nog wel relatief makkelijk weer een halve gelopen in oktober, dus ik durf me er nu wel aan te gaan wagen.
Twijfel nog een beetje of ik nog âhulpâ moet inschakelen. Ik denk dat ik prima in mn eentje wel ernaartoe kan trainen door een beetje af te gaan op standaardschemaâs/ een schema uit Trenara (hardloop app), als richtlijn en het gewoon op te bouwen (en ik ken de verdere principes qua trainingsopbouw ook wel, heb er genoeg over gelezen en geluisterd). Denk dat ik het gewoon ook eerst een keer moet ervaren en dan in de toekomst kan ik altijd nog wel een keer voor een echt goede tijd gaan en dan misschien wel een coach of iets erbij zoeken. Of zeggen jullie dat het wel echt aan te raden is iemand een persoonlijk schema te laten maken?