Morgen hoor ik of ik ben ingeloot voor de marathon in Berlijn, zo spannend!!
En al iets gehoord? Ik duim voor je!
Nee nog niks! Maar las ergens op Twitter dat het blijkbaar ook wel drie dagen kan duren?
Nou, ben niet ingeloot 🫠
Oh, jammer.
Vandaag trail marathon gelopen, met een podiumplaats (2e dame)! Zo bijzonder, ben zo trots haha.
Superknap! Gefeliciteerd
Gefeliciteerd, wat gaaf!
Ohhh ik kan zo niet wachten om weer te kunnen/mogen hardlopen. Ben nu zwanger (35 weken) en ‘rende ‘ mn laatste rondje met 20 weken. Toen ik las dat je pas na 6-9 maanden weer mag rennen kon ik wel janken. Gelijk bekkenbodemfysio ingeschakeld, volg daar lesjes en ook voor erna, zodat ik zsm weer kan hardlopen. Zij gaf -gelukkig- aan dat je in ieder geval 3 maanden niet mag hardlopen en het sterk afhankelijk van je bevalling is en hoe je lichaam daaruit komt. Plus ik liep daarvoor best fanatiek hard en voel me nu ook nog super fit. Dus ik hoop zoooo dat ik ergens in april weer mag ‘hardlopen’. Heel benieuwd hoe dat gaat (ik gok conditie volledig weg, maar dat ik het redelijk snel weer kan opbouwen)!
Is het goed te doen qua gladheid in een bos? Twijfel of ik even rondje bos doe of gewoon een saai ( gestrooid) stuk fietspad.
De training die ik vandaag (deels) ging geven is in het bos en wegens gladheid afgezegd. Ik heb in het bos gelopen vanmorgen en het is echt glad al zijn sommige paden te doen hoor. Fietspad is te doen.
Ik wil graag de 500 km halen dit jaar totale afstand. En nu moet ik nog best veel. Mijn comfortabele afstand is 10 km, heb een aantal keer 15 gedaan en een aantal keer 12/13 de afgelopen maanden. Is het een verstandig besluit om op 31 december in een keer een halve marathon te doen of is dat gekkenwerk?
Het is echt een actie die ik ook zou kunnen doen, maar verstandig is het waarschijnlijk niet om ineens je afstand te verdubbelen. Misschien de laatste kms ren/wandel?
Beetje late reactie maar hoeveel zou je deze week nog moeten doen? Misschien kun je elke dag een beetje lopen om het te verspreiden i.p.v. 21km op één dag. En hoeveel heb je afgelopen weken gemiddeld genomen gelopen? Ik denk als je minimaal 3x pw gelopen hebt met af en toe 12-15 kilometer één keer een 21 best goed haalbaar is hoor. Vraag desnoods iemand mee om samen te lopen en ga super rustig lopen. Dan is het een leuk doel hoor!
Ah, thanks voor je berichtje! Ik zou nog 16 km moeten lopen verdeeld over twee keer, maar ik heb al twee dagen de griep . Dus ik vrees dat het niet meer gaat lukken, zo dichtbij maar toch zo ver weg haha
Ah zonde! Maar dan zou ik het niet meer forceren. Eerst goed herstellen en dan kun je misschien in januari een leuk en uitdagend doel stellen!
heb me net ingeschreven voor de halve marathon in Amsterdam in oktober ik ren nu 6-8 km a 4’50” en heb nog nooit meer dan 10km gerend dus er is werk aan de winkel
Wow je rent wel echt een hoog tempo!! Als je er iets van 30 sec bij doet en dan eens probeert 10 km te lopen denk ik dat het je vrij goed af zal gaan
Vandaag een rondje van 8 kilometer gedaan en het ging zoooo lekker, alsof ik vloog. Lang geleden dat ik zo fijn heb gelopen. De krachttraining begint ook zijn vruchten af te werpen want heb de laatste tijd nul pijntjes tijdens het lopen.
Nu nog een marathon vinden om me voor in te schrijven, misschien Amsterdam?
Pfoe, ik dacht ik begin m’n goede voornemens goed en ga vandaag hardlopen in de sportschool ipv van helemaal niet aangezien het hier vies weer is. Dit viel me zwaar! Weet niet of het nog de oud en nieuw kater is of de loopband an sich