Ik denk trouwens dat het sowieso iets was met mân kleine teen, want daar heb ik vaker gedoe mee haha. Vorig jaar heb ik er ook wel over gepost omdat ik toen bij mân marathontraining van beide kleine tenen de nagels ben verloren
Momenteel loop ik nog niet zoveel maar ik heb al wel weer een zwarte plek op 1 van mân kleine tenen⊠Blijft een ding vrees ik. Sowieso zitten die tenen van zichzelf al redelijk onder de teen ernaast, maar misschien dat ik toch ook eens ga kijken naar bredere schoenen. Ik heb voor de marathon toen gewoon mân zelfde schoen een maat groter gekocht en dat was/is op zich prima denk ik (Saucony ride 14), maar had laatst ook 1 van mân andere paren aan en die voelden ook ineens zo klein?? Ook aan de voorkant trouwens.
Als ik weer een beetje de routine erin heb ga ik denk ik toch maar eens kijken voor een paar nieuwe schoenen, het liefst dan ook wat breder. Heeft iemand hier nog specifieke tips ervoor? Kan ik daarvoor wel gewoon naar de lokale hardloopwinkel of kan ik beter ook naar andere merken kijken die wat minder gangbaar zijn wellicht?