Ja zo eentje heb ik van Nike! En het idee is heel leuk, maar die kruipt dus op
Ik zit nu te kijken naar die van Lululemon, want die lange leggings daarvan zijn ook heel fijn…
Ik loop het liefst in deze (en ook in de lange variant ervan): https://all4running.nl/fusion-c3-short-tight-900024
Niet het meest modieuze ding maar zit wel lekker en handige zakjes!
Die lululemon shorts zijn echt mn favoriet! Je kan ook zelf de lengte kiezen en ze sluiten perfect aan vind ik. Ze hebben soms een aantal in de “we made too much” sectie. Fusion inderdaad ook fijn😁
@Eilish @monkeyslut mijn #1 tip voor korte broeken die niet opkruipen of schuren is gewoon een strakke korte tight die lang genoeg is. Van die korte 2-in-1 shorts met binnenbroekje zijn nooit lang genoeg en daarom kruipen de pijpjes op. Ze moeten echt tot halverwege je bovenbeen komen. Bij mij is dat voorbij het ‘dikste’ gedeelte waar mijn benen elkaar raken.
Ooh sorry niet goed gelezen! Ik had laastst deze gezien bij New Balance, die is ook wel wat langer (mocht je dat zoeken)
gewoon een nike voetbalbroekje? daar ren ik ook wel eens in
Bedoelen jullie zo’n tight als binnenbroekje of zo’n onderbroekje? Bij mij zit tussen de twee best grote verschillen qua comfort. Dat eerste zit nooit lekker, maar zo’n onderbroekje… Echt top. Dan verschuift de broek ook niet. Ik heb vooral de goedkopere van Nike.
Ik bedoel met tight echt de legging. Voor sportondergoed draag ik de strings van de Decathlon.
Maar de 2-in-1 shorts hebben een soort kortere tight-binnenbroekje die vast zit en volgens mij kan je dat gewoon zonder ondergoed dragen of met ondergoed net wat je fijn vindt. Heel soms zie je nog wel eens shorts met zo’n los onderbroek-achtig ding erin, maar dat is volgens mij meer iets van vroeger of van mannenkleding.
Ik draag juist graag die 2-in-1 shorts? Geen last van opkruipen ofzo.
Dit soort model vind ik ook fijn, zit ook binnenbroekje (als soort onderbroek inderdaad @lix) zijn ook wat langer, vind ik fijner.
https://all4running.nl/salomon-cross-5-inch-short-dames-lc1890800
@Eilish ja, best wat spierpijn haha. Vooral ook vermoeidheid. Maar stappendoel (10.000+) streak is nog steeds levend. Wandelen is actief herstel en gaat vandaag al stuk soepeler dan gisteren! Goed slapen doet ook heel veel.
Aha check! Ik heb pas nog zo’n los broekje met een onderbroekachtig ding erin gekocht. Hoop dat ze er nooit mee stoppen haha.
Maar beste advies voor sportbroekjes die ik zelf ooit heb gekregen, is om er gewoon een heleboel te passen. Ik ben zelf destijds naar de winkel gegaan en heb echt random soorten broekjes gekozen (wist niet wat het beste bij mij zou passen).
Dat is ook een goede tip inderdaad Ieder broekje zit namelijk weer bij iedereen anders.
Nieuwe schoenen gekocht!
Bij de training vorige week vroeg de trainer subtiel hoe lang ik mijn schoenen al had. Ehm… zeker al sinds 2018
Dus vandaag naar De Hardloopwinkel geweest en daar heel fijn advies gekregen. Zeker 5 paar uitgeprobeerd maar het eerste paar wat de verkoper voor me had uitgekozen was uiteindelijk de winnaar. En oude collectie dus korting
Maar dan zie ik in de winkel altijd zo’n enorme wand met prachtige schoenen, en ik eindig altijd met een exemplaar waarvan ik qua uiterlijk denk: Tsja… Maar goed ik wéét dat een goede schoen belangrijker is dan een mooie schoen, maar stieken vind ik het altijd toch wel iets jammer
Deze zijn het geworden:
Het is mij vorige week gelukt om 5km te lopen in 35 minuten en ondanks dat ik het zelf heel langzaam enzo vind en nerveus wordt voor de 10km die ik ga doen in september (met een max tijd van 80 minuten) zei mijn broertje ‘je kan 35 minuten hardlopen!!’. En zo is het maar net
Ik vind ze wel leuk hoor haha. Ook Saucony? Maar ik had precies hetzelfde, hoe lekkerder ze zaten hoe lelijker ze werden
Het zijn bij mij deze geworden en inmiddels vind ik ze toch wel leuk eigenlijk.
Heb ook wat nieuwe lente en zomer hardloopkleding gekocht die matcht, dus dat maakt het ook wel beter. Voor wie nog fijne kleding zoekt, ik vind de leggings en met name sportshirts van Asos eigen merk heel fijn.
Ik heb ook hardloopschoenen uit een oude collectie die ik niet zo mooi vind maar het blijkt dat die nu helemaal in de mode zijn (zilver met blauwe details) dus wie weet maak jij straks ook de blits
Ik heb zelf het gevoel, hoe voller je dijen / kont, hoe meer die broekjes omhoog kruipen. Ik heb er ook altijd last van, en echt het idee dat het aan m’n bouw ligt.
Volgens mij heb ik het vorige model daarvan (Ride toch?) en daar ben ik heel blij mee!
De Ride 15 inderdaad
Ik ga aanstaande zaterdag de 5km Bijlmer Run rennen. Afgelopen week heb ik eindelijk 5 km kunnen rennen zonder te stoppen. Ik heb zojuist weer getracht een rondje te rennen, maar ik heb een zeurende pijn in mijn onderbeen… echt onwijs balen. Ik ga niet meer oefenen en hopen dat het zaterdag weer gaat lukken.
Zou kunnen dat het wel meespeelt, maar denk dat het ook vooral een kwestie is dan van verschillende soorten broekjes proberen. Ik heb wel snel dat allerlei soorten broekjes omhoog kruipen, maar inmiddels heb ik er ook wel meerdere gevonden waarbij dat niet zo is.
Mijn meest gebruikte is denk ik deze van fusion:
https://all4running.nl/fusion-c3-short-training-tight-dames-900277 net een andere variant dan die van @Wasbeer (dat is de unisex versie) maar vergelijkbaar denk ik. Ook fijn die twee zakken aan de zijkant, daarvoor heb ik 'm ook uitgekozen met het oog op de marathon - zodat ik er allerlei gels enzo in kon proppen. Zag er trouwens dan weer niet per se heel charmant uit met dan die zakken aan de zijkant van je been zo gevuld haha.
Verder gebruik ik deze ook veel: https://all4running.nl/adidas-run-it-3b-2in1-short-dames-h57754 Misschien vindt men die ook lelijk met dat langere broekje eronder, maar hij blijft wel goed zitten en wederom een vakje aan de zijkant voor m’n telefoon
Ik heb ook zo eentje laatst gekocht https://all4running.nl/new-balance-q-speed-fuel-short-dames-ws11279bk
Ook een beetje met het oog op de zomer met de hoop dat het ook minder warm is. Alleen die doe ik nu dan weer niet zo snel aan omdat er geen vakje voor mn telefoon in zit.
ik heb ook nog wel zo’n wijder kort broekje van nike trouwens dat prima zit (wel met zo’n soort onderbroek erin), maar ook die pak ik dan toch minder snel omdat er geen vakje voor m’n telefoon in zit.
Terwijl ik op zich ook muziek op m’n horloge zou kunnen zetten (al vind ik dat wel onhandig werken) en ik ga vaak niet per se heel ver van huis dus ik zou best zonder m’n telefoon kunnen gaan. Maar op de één of andere manier doe ik dat dan toch weer niet?