Ik heb gisteren 10km gerend 
Geen wedstrijd maar gewoon een rustige duurloop. Wilde eigenlijk 7 gaan maar de eerste 8 gingen als vanzelf (en was een klein stukje verdwaald). De laatste 2km waren echt heel zwaar (ook heel duidelijk aan mijn hartslag te zien, die was 20 slagen hoger dan de eerste 8). Op het laatste dacht ik “oke, hoofd om hoog en door”. Voor mijn gevoel ging het nog best goed. Ging ik op een muurtje zitten reed net de politie voorbij, en die vroegen of het wel goed ging 
Overigens heb ik nu echt flinke spierpijn in mijn bovenbenen. Denk dat ik toch meer krachttraining moet toevoegen. Deed nu 1x per week (als het al zoveel was) een oefening van nike training club, maar misschien moet ik dat wat meer serieus nemen.
Over schoenen gesproken: ik wilde per se Hoka’s omdat die op tiktik zo gehyped werden, heb ze gepast bij de runner’s lab en die sneden onwijs aan de binnenkant van mijn voet! Ik heb uiteindelijk Asics Kayano gekocht die zaten echt als wolkjes. Mijn vriend wilde eerst niet zo’n analyse (is denk ik de meest eigenwijze man die ik ken) maar uiteindelijk toch overgehaald om ook eens zo’n analyse te doen en die heeft nu de nieuwste Nike Zoom gekocht. Wat een vette schoen om te zien! Hij had ook de VaporFly gepast en dat is toch ook wel heel vet. Die schoen ziet er zo futuristisch uit… Ik heb daar een ouder model van maar ik kan daar totaal niet op lopen (heb het idee dat mijn enkels meteen omzwikken en ik ben ook totaal geen voorvoetloper dus het klinkt heel lomp als ik daarmee loop).
@George ik zou ook niet besparen op schoenen en voor een analyse gaan! Een goede schoen kan echt veel verschil maken!
Excuus voor deze monoloog. Zijn er eigenlijk nog leuke hardloopbloggers? Eerst had je annemerel, runninglau en japkejanneke maar sinds die een baby hebben gekregen is het niet meer zo interessant/bloggen die laatste 2 niet eens meer.