Oké jullie zijn mijn accountability partners haha, ik ga voor het eerst weer een stukkie lopen.
Succes!
Ik ga zo ook weer een rondje lopen, ik wilde vroeger gaan vanwege de warmte maar ik kon mijn bed niet uitkomen… Maar dit is ergens ook wel een goede oefening want eind juni heb ik een hardloopevenement midden op de dag, dat kan ook warm gaan worden.
Haha hetzelfde hier. Had allemaal mooie plannen om vandaag in de ochtend te lopen, maar dan eindig ik uiteindelijk toch op het warmst van de dag.
Ik ga zo een hele trage duurloop van 14-15km proberen, hoop dat het lukt.
Hoe ging het bij jou @Bird?
Lekker! Ik had nog een eerste les op mijn Garmin staan dus het was wandelen en daarna 7x een minuut rennen met wandelen tussendoor. Dus prima om mee in te komen, kon het makkelijk volhouden
Ja dit inderdaad @lix, ik kan niet per se goed tegen de warmte, maar je went vanzelf aan lopen tijdens warmer weer. Ik zocht wel altijd de beschuttere plekjes op, dus als het kan lekker het bos in!
Fijn dat het lekker ging! Dat geeft weer motivatie voor de volgende keer
Ik heb eergisteren nog 15km gelopen. Ging best goed, dus dat geeft wat vertrouwen voor de Dam tot Damloop in september. Heb me uiteindelijk ook nog opgegeven voor de HM van Amsterdam, dus vond het met deze doelen in het vooruitzicht wel geoorloofd om een Garmin te kopen. Het is uiteindelijk de Fenix 6S pro solar geworden. Wordt vanavond geleverd Vond de forerunner 945 toch te groot en zwart rond mijn polsen
Heb sinds een aantal weken, sinds ik meer ben gaan lopen, wel last van schuurplekken in mn oksels en aan de voorzijde. Iemand die dit ook heeft? Heb al verschillende shirts, strak en juist los, geprobeerd en scheren uitgesteld, maar het werkt allemaal niet. Zag die Megababe stick voor schurende dijen voorbijkomen in het aankopentopic, ik overweeg om die aan te schaffen tenzij iemand een andere goede tip heeft? Vaseline misschien, maar dat lijkt me zo plakkerig
Decathlon heeft daar ook van dat spul voor!
Ik heb er zelf recent niet meer zo’n last van gehad nu ik erover nadenk, maar in het verleden wel zoiets van de decathlon gebruikt (uit een tube maar volgens mij is er ook een stick)
Edit;
https://www.decathlon.nl/p/antischuurcreme-100-ml/_/R-p-119690
En de stick https://www.decathlon.nl/p/antischuurstick-25-g/_/R-p-X8408464
Oh top, dan ga ik eerst die proberen!
Mooi horloge! De schuurplekken in de oksels zullen vast komen door het warmere weer maar het is vervelend dat nog niks lijkt te werken… Ik heb er alleen last van met hemdjes dus ik draag eigenlijk altijd een shirtje met korte mouwen zodat mijn huid niet tegen elkaar schuurt.
Eerste training na de vakantie gedaan, zag met vooruitkijken in m’n garmin app dat ik ook cadanstraining krijg.
M’n schoenen zijn wel oud, paar jaar stilgestaan. Maar wilde eerst even kijken of t lopen weer beviel voor ik nieuwe schoenen kocht, maar volgende week wil ik nieuwe kopen!
Ik heb ineens weer last van de onderkant van m’n voet, zo irritant Het is geen stekende pijn maar meer een beetje dof bij de hak van m’n voet.
Zal wel zijn omdat ik weer een aantal weken relatief weinig heb hardgelopen maar die paar keer dat ik wel ging dan weer vrij hard gelopen heb. Het zou me ook niet verbazen als het komt door mn stijve kuit.
Het blijft echt zo’n wissel spelletje; van het weekend voelde ik eerst m’n oude vertrouwde knieblessure rechts en nu dit links (een dag later ineens). Links heb ik ook wel vaker gedoe rond mn enkel enzo, lijkt ook een zwakker punt.
Ik moet geloof ik echt consequenter krachtoefeningen enzo doen; blijkbaar heeft m’n lichaam dat wel nodig
Ooh ben benieuwd hoe je hem vindt! En ook naar het scherm (met name in de zon enzo). Twijfel tussen die en de 7s of toch mijn Apple Watch houden mijn vriend heeft de Garmin 965 en die heeft een mooi scherm maar die is echt veel te groot voor mijn arm vind ik.
@Aloha goede keus, ik heb dat horloge ook en ben er elke dag blij mee. Horloge al uitgetest?
Ik heb geen last van schuurplekken maar hoor wel dat het spul van decathlon kan helpen.
En @anon81378386 Heb hem al wel gedragen maar ga vanavond pas voor het eerst een rondje doen, dus ben benieuwd. Zal nog wel laten weten wat ik er van vind. Eerst nog even de gebruiksaanwijzing doorlezen
Volgen jullie deze vent al? Rent de lengte van Afrika, heel knap en bijzonder https://www.instagram.com/reel/CtCAfs5off8/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tof, ga het gelijk volgen!
Volg deze ook sinds begin, doet elke dag een full ironman!
What the f, hoe dan??
Je moet er ook maar zin in hebben he, waar haal je de tijd vandaan ook zeg haha
Edit; en dan was gisteren de snelste dag met 13,5 uur. Pfoe haha.
Wel indrukwekkend trouwens! Ik doe het hem zeker niet na
I’m no longer pissing blood hahaha lekker casual statement
Als je zijn meest recente story ziet twijfel ik ook of dit nog waar is