Nog meer die FBK-games kijken?
Femke bol
Zondag 5km wedstrijd! Ben benieuwd. Doel was eigenlijk onder de 30 minuten maar het wordt zo warm dat ik nu vooral hoop dat ik kan rennen zonder te stoppen
Merkte overigens afgelopen week dat ik echt geen zin had en niet vooruit kwam, maar volgens mij moet ik mijn regels krijgen heb een spiraal maar helaas toch nog elke maand feest. Wat een bizar verschil elke maand.
Eigenlijk zou ik meer willen delen op mijn insta over het hardlopen. Vind het bij andere ook super leuk maar durf niet zo goed.
Het is wereld hardloop dag! Gaan jullie nog/of ben je al geweest?
Op woensdag loop ik meestal met mijn hond, dus vandaag ook natuurlijk geweest!
Fijne hardloopdag iedereen!
Gisteren ben ik begonnen met mijn schema voor de Dam to Damloop! Dus vandaag ga ik helaas niet, maar ik heb wel de motivatie weer te pakken. Hoop dat ik die motivatie kan vasthouden en weer kan genieten van het hardlopen.
Fijne hardloopdag!
Vanochtend een rondje gedaan en kreeg meteen een speciale badge van Garmin (ja, ik ga daar hard op haha)
Ja juist doen! Door jou ben ik juist weer aangestoken om vaker te gaan lopen, dus ik zit nu in de tuin uit te puffen haha. Was precies lekker qua temperatuur, een zonnetje erbij maar nog niet zo mega heet.
Dacht laatst trouwens toen ik voor het eerst weer ging dat ik 5km in 25 minuten had gedaan, want ik was 25 minuten de deur uit en volgens mijn gezondheid app had ik 5km gelopen, maar daar klopte niets van Heb nu de Nike app aan gehad en die zegt 7 minuut 14 per kilometer, het leek me al zo verdomd snel.
Ik ben een paar dagen geleden ook officieel begonnen met trainen voor de Dam tot dam en halve van Amsterdam, via de Garmin app dan. Werkt echt heel fijn. Ik deed daarvoor maar wat, maar goed dat werkte wel redelijk want toen al wel blessureloos 15km kunnen lopen. Jij ook succes met trainen!
@Eilish @anon81378386 ben heel enthousiast over het horloge. Scherm is heel goed leesbaar, ook in de zon, zelfs op een helderheid van 20-30%. De kaart met navigatie is ook duidelijk. Echt een leuke gadget om te hebben, maakt het lopen nog wat leuker.
@George ik heb dit ook wel eens gehad. Dacht dat ik 4:50min/km had gelopen gedurende 5km, maar mn telefoon bleek het GPS signaal even kwijt te zijn geweest waardoor Strava een grote afstand over het water had toegevoegd. Was echt een teleurstelling toen ik erachter kwam haha
Wat leuk! Heb je een doel of wil hem gewoon uitlopen?
Hahah ja 5km in 25 minuten is heel snel!
Was vandaag weer met mijn vriend mee begeleiden op de fiets, die rent 13km/u. Dat is echt wel flink doortrappen
Ik twijfel nog: 8 oktober halve marathon van Eindhoven of veilig de 1/4? Eeuwige twijfelaar… zondag is een wedstrijd in mijn oude studentenstad, 5km “maar” en toch ben ik nu al zenuwachtig! Vanwege de warmte is hij vervroegd dus dat scheelt wel al een hoop…
Leuk! Ik overweeg ook de halve (of misschien zelfs de hele) te doen, maar twijfel nog of ik helemaal naar Eindhoven wil reizen. Is toch wel anderhalf uur… Ben wat dat betreft wel echt een luie loper.
Ik moet er tijdens de training nog achter komen of de halve marathon uberhaupt gaat lukken, dus in de eerste plaats is het doel uitlopen, maar ergens hoop ik dat het met oefening de komende maanden met een pace van 6:20min/km gaat lukken. Voor de Dam tot Dam hopelijk ook zoiets. En jij?
Ben ik niet mee bezig, maar toevallig wel gaan lopen vandaag! Mijn gebruikelijke toertje van 5km, niet zo spectaculair als wat jij doet
Gebruikelijke toertjes zijn ook heel fijn!
Zo, heb mijn lange training van de week achter de rug. Ik ben nog steeds de Garmin Coach aan het doen (tempodoel halve marathon) en moest dit weekend 1 uur nn 45 minuutjes. Was rond half 9 begonnen (voor mij erg vroeg) om de warmte te vermijden. Ik kan dus niet zo heel goed tegen hitte. Het was toch al pittig warm! Voor de verandering toch maar stukjes ook gewandeld en mini pauzes bij waterpunten. Gaan jullie nog dit weekend?
Ik ging een trail lopen, kreeg heel veel last van de hitte (goh wat verwacht je van een heide vol op de zon he) dus ben verstandig geweest en afgekort op 22km. Gezien ik misselijk werd was het prima.
Normaal zou ik met dit weer rond 05.00 starten met lopen, dus dat doe ik morgen maar. Vandaag was ik te laat (was georganiseerd dus geen invloed op start tijd).
Had gisteren een korte heuveloefening gedaan en vond dat al best pittig door de warmte. Zou volgens mn Garmin schema eigenlijk vandaag een duurloop van 12km moeten doen, maar denk dat ik die maar skip vandaag. Ik ga denk ik toch ook maar zo’n hesje aanschaffen waar ik wat water in kwijt kan, had gisteren echt dorst onderweg en zeker met langere afstanden lijkt me het wel chill dat je wat kan drinken.
Dapper dat jullie wel geweest zijn haha
Ik heb ook een paar routes waarvan ik weet dat er onderweg zo’n watertappunt is, dat kan ook wel handig zijn! Dan hoef ik geen water mee te slepen maar kan ik onderweg wel ergens onder zo’n kraan gaan hangen, haha. Met dit weer maakt het me niet uit als dan alles zeiknat wordt
Ze hebben ook een kaart ervan
Misschien dat ik zelf nog eens zo’n bekertje een keer bij de decathlon ga halen om makkelijk mee te kunnen nemen https://www.decathlon.nl/p/opvouwbare-drinkbeker-trail-x-light-cup/_/R-p-307954
Toch nog wel een flinke afstand afgelegd dan, 22 km! Hoe doe jij het met eten als je zo vroeg begint? Ik had mijn wekker vanochtend vroeg gezet om te ontbijten en heb toen daarna nog even geslapen voordat ik de deur uitging