Ik vind m sowieso te warm zitten in de zomerperiode en ik heb twee verschillende maten maar ben vaak toch de hele tijd bezig het ding weer naar beneden te schuiven (zeker als ik sneller loop).
Misschien ligt dat ook aan mn bouw ofzo? Maar hij blijft eigenlijk nergens goed zitten.
Ik heb inmiddels genoeg leggings en korte broeken met zakken voor mn telefoon en heb een losse huissleutel die ik aan mn schoenveters kan rijgen.
Heel soms ga ik ook wel zonder telefoon (bij wedstrijdjes wel vaker), maar vaak wil ik toch mn telefoon meenemen. Vooral voor muziek, en bij echt langere afstanden ook wel om evt te kunnen bellen of het OV te kunnen nemen oid als er onderweg iets mis gaat.
Mn horloge zou ook wel goed genoeg zijn voor muziek maar ik heb een beetje ruzie ermee met die muziekfunctie. (Net als trouwens mn hartslagzones voor het hardlopen, die slaan nergens op bij dit ding en krijg t nog niet helemaal goed geloof ik
)
Zo’n armband vind ik helemaal niks. Heb ook wel eens mn telefoon in mn hand (heb ook een soort hoesje daarvoor ooit bij de decathlon vandaan) en ik heb ook wel eens gewoon mn telefoon in mn sportbeha gestoken trouwens. Maar qua zweten is dat ook niet per se ideaal haha