Hardlooptopic (Deel 1)

Heel leuk idee! En mocht je geen douche-optie kunnen vinden dan is het ook best OK om van die natte washandjes van de drogist te gebruiken om jezelf schoon te maken. Schone kleding aan en hup die bus in. Echt niemand zal je ruiken dan. Je zult jezelf waarschijnlijk ook nog best schoon voelen haha!

3 likes

Nu is het officieel… ik ben van Apple Watch overgestapt naar een Garmin :cold_face:

7 likes

Slim! Gisteren hardgelopen met Apple Watch in de bergen, man maakt zelfde rondje met Garmin, 1 KM meer, google erop nagekeken, Garmin natuurlijk gelijk…

Iemand ervaring met de app ā€œhardlopen met evyā€?

Yes, fijne app qua inhoud, maar wel irritante betaalmethode.

Wil je iets specifieks weten?

2 likes

Oke thanks.
Niet per se iets specifieks, meer of het iets is en het goed werkt. Hoezo is betalen rot?

Ja, daarmee loop ik ook hard.

Fijne app
Je kan naast de training naar je eigen muziek luisteren
Fijn dat ze motiveert.
Trainingen bouwen rustig op

1 like

Ja ik vond het wel echt fijn werken. Zeker als je vanaf 0 begint. En ik vind dat Vlaams ook gewoon heel gezellig klinken :sweat_smile: ze gilt in je oor dat ze fier op je is enzo haha.

Een paar jaar geleden kon je per programma betalen. Dat kostte dan een paar euro en dan kon je dat specifieke programma oneindig blijven doen (geloof ik). Nu is het met abonnementen en moet je met creditcard of apple tegoed betalen. Ik vind dat persoonlijk irritant want ik wil gewoon met iDeal en dat kon toen ineens niet meer. Maar misschien is dat voor jou geen probleem.

1 like

Ja vind het wel fijn maar niet de ā€˜goedzo je hebt x calorieĆ«n verbrandt een rijstewafel is X calorieĆ«n dus reken maar uit hoeveel dat is’ motivatie :smiling_face_with_tear: die ik voorbij hoorde komen. Maar dat kan ook mijn eigen gevoeligheid zijn als het op eten enzo aankomt. (Ik ga toch niet sporten zodat ik een rijstewafel meer kan eten doe normaal :woozy_face:)

2 likes

Thanks allemaal. Ik heb het abonnement afgesloten (via T mobile betaald). Ga morgenochtend beginnen.

Vind t wel spannend, want heel lang niet hard gelopen en ben bang om tijdens het rennen flauw te vallen of in paniek te raken. Maar wil wel weer iets gaan doen, wat hopelijk ook wat rust in mijn hoofd kan geven. :see_no_evil:

5 likes

Ik heb daarmee opgebouwd tot 5km! Denk dat het een goed schema is, wat rustig genoeg gaat om blessures te verkopen maar snel genoeg om progressie te zien :slight_smile:

1 like

Je kunt het wel! En als het Ʃcht niet gaat, pauzeer je even of ga je gewoon weer naar huis en probeer je het een andere keer weer :slight_smile: Maar zo ver zal het vast niet komen

1 like

Wat goed is om te weten: lopen = hardlopen en niet wandelen, haha. Ik ging toen de eerste keer wandelen en na een minuut was het zo van ā€œen nu wandelenā€ … oh :sweat_smile:

9 likes

Jaaaa hele minuut rennen gemist. Enorme error

1 like

Hahaha oh jaa goeie :joy:
Ik ga me nu omkleden en vertrekken :see_no_evil:

4 likes

Ben geweest, was wel fijn eigenlijk. Niet in paniek geraakt en gewoon alles netjes gedaan. Nu nog 10 min wandelen naat huis want route niet goed ingeschat.

21 likes

Wat fijn en leuk begin zo!

2 likes

Vandaag weer (maandelijks ding hoor) een ultra gelopen (52km). Echt heel fijn gelopen. Echt genieten, redelijke tijd ook.

16 likes

Vandaag mijn lange duurloop van de week gehad en een nieuwe route gelopen. Ik had precies zo gepland dat ik heel makkelijk en snel met het ov terug zou kunnen (normaal eindig ik altijd thuis), maar die tram reed niet en ik ben toen met ander ov en wandelend naar huis gegaan. Niet helemaal handig, maar wel extra stappen gezet zal ik maar zeggen… :grimacing:

5 likes

En startbewijs halve marathon Londen is binnen! Douchen gaan we improviseren. :joy::partying_face:

22 likes