Ik weet niet of je een lange broek bedoelt, maar in dat geval kan ik je de Sweat aanraden. Ik heb de lange broeken van die collectie voor als het kouder is en ze zijn echt top.
Ik ben 1.67 en bij mij schuurt hij niet! Moet zeggen dat hij ook wel iets langer valt dan bij het model. Het is echt mijn favo sportbroek, heel lekker zacht en soepel en blijft goed zitten.
Klinkt goed! Valt gymshark op maat of beter groter bestellen?
@lix thanks maar ben op zoek naar een korte broek
Ik draag dit broekje in mijn eigen maat en die zit perfect! Als je twijfelt tussen 2 maten kun je bij gymshark leggings vaak beter de kleine dan de grote nemen.
Nog meer die wk atletiek kijken?
Yesss ik ook ![]()
Lekker hoor net Niels
Oohhh zo zonde dat einde van Sifan
oh my god, ook een val op de 4x400, nóg dichter op het einde
Jaa wow ook zo jammer net voor het einde idd! En dat op één avond he
Zo wat een dramatische avond. Eindigde allebei niet zo goed, maar wat waren ze top bezig!
Even iets heel anders. Ik volg sinds een paar maanden op Instagram een aantal amateurhardlopers voor inspiratie, maar mis een beetje de hardlopers die wat meer op de gemiddelde amateurtempo’s lopen of gewoon geen tijden delen. Van die snelle tijden word ik blijkbaar toch een beetje jaloers. Hebben jullie misschien nog leuke namen? Ze hoeven niet Nederlands te zijn, als ze het maar over km hebben en geen miles. Anders raak ik in de war haha. ![]()
Ik vind https://instagram.com/runswithemily?igshid=NjIwNzIyMDk2Mg== erg fijn. Deelt ook gewoon rondjes dat het niet lekker gaat en ze 10 minuten over 1 KM doet.
zoo Niels Laros pakt ook even het nationaal record ![]()
En dat op deze leeftijd al
Over korte broeken: ik vind deze heel fijn en leuk prijsje. Ik gebruik ze de hele zomer al bijna elke dag en geen enkele slijtage gemerkt, kwaliteit ook prima dus.
Ik heb ook 2 van deze en vind die heel chill idd!
Dit weekend werd ik eindelijk een ironman🥺. De omstandigheden waren niet mild, maar heb mezelf enorm verbaasd en heel erg genoten! Zelfs van de marathon, door goed te sparen op de fiets echt een goede tijd neergezet. Echt het bizarste wat ik ooit heb gedaan, maar ik denk ook het allerleukste! Hopelijk valt de aftermath een beetje mee haha.
Gefeliciteerd!
Welke heb je gedaan? Was het vanwege de warmte dat het zwaar was?
Echt knap hoor! Ik kan me zo niks voorstellen bij een Iron Man omdat het zo lang duurt, maar ik denk dat als je bezig bent dat de tijd toch soort van voorbij vliegt omdat je steeds gefocust bent op verschillende onderdelen. Alleen het nadeel bij triatlons is dat je vaak meerdere rondjes van hetzelfde moet afleggen en dan lijkt het me wel weer heel lang duren (mentaal).
Ik kan niet wachten om straks de finale te zien en of hij meekan met de grote jongens zoals Ingebritsen en Cheruiyot.
Kijk dan even dit mannetje op plek 122 van de wereldranglijst staan en gewoon de finale lopen:
In Zweden! Nee het was echt heel slecht weer, niet voorspeld ook dus super raar. Harde wind, veel mist en kou. En veel kwallen haha. Hitte was ook niet veel beter geweest, maar je kan er helaas toch niks aan veranderen.
Het is ook echt nergens mee te vergelijken, ook niet met een halve vind ik zelf, dit parcours was gelukkig maar 1 ronde zwemmen, 1 fietsen en 3 lopen dus wel te overzien. Als je mindset goed is dan vliegt het idd voorbij, gewoon van post naar post denken en niet dat je nog 226km moet🤣. Het was makkelijker dan ik had gedacht! Wel zwaar en tuurlijk doet het pijn, maar dat hoort er denk ik ook bij. Gek dat het na het hele jaar voorbereiden nu klaar is vooral
Maakt het ook wel bijzonder met zulke zware omstandigheden. Heel gaaf in Zweden! En fijn dat het maar 1 ronde zwemmen en fietsen was, dat scheelt heel veel.
Ik herken de mindset ook wel met marathons en trailruns, dan ben je ook niet bezig met “hoe lang nog” maar je zit echt in het moment (vooral met trailrunning omdat het parcours zo varieert), of je loopt van post naar post (in de marathon)