Ik heb een hele fijne van Nike en eentje van sjeng.
Ik ken ook geen broekjes die voldoen aan die omschrijving en daarom draag ik altijd gewoon een korte tight omdat die net iets langer zijn dan die shortjes. Geen schuurplekken meer in ieder geval!
Asics 2 (of 3?) in 1 5.5 inch . Ik draag ze zelf niet meer dus hopelijk bestaan ze nog! Altijd wel tevreden over geweest en ook de enige die gewoon op hun plek bleven zitten voor langere tijd.
Geen kort broekje met een binnenbroek, maar ik vind dit wel een fijne korte broek en deze kruipt bij mij ook niet op, misschien vind je dit ook wel mooi:
Is die lang genoeg? Lijkt precies zo’n lengte dat het net wel of niet schuurt. Ligt waarschijnlijk ook aan je lengte?
Ik ga denk ik toch zo’n kniebroek ding bestellen. Met zon een lange broek aantrekken vind ik ook zo onlogisch
Edit; heeft iemand een aanrader van gymshark (langere variant het liefst seamless)?
Ik ben er van overtuigd dat losse broekjes niet bestaan die niet opkruipen en schurende benen geven als je daar snel last van hebt; ik heb zelf na een lange zoektocht deze gekocht:
gebruik hem nu al een tijd en het is mijn lievelingsbroek geworden. Vooral de zakken zijn erg handig (past ook makkelijk je telefoon in) en met het touwtje in de taille kun je hem goed strak vastbinden.
Volgens tiktok zou de hottyhot short van lulu ook niet opkruipen maar ik vertrouw daar niet op. Zie dan al in de reviews dat die vrouwen veel slankere bovenbenen hebben die elkaar niet altijd aanraken
Heel fijn al deze tips en vooral herkenning! En misschien moet ik me er maar bij neerleggen dat inderdaad zo’n echt kort broekje niet kan. Ik heb zelf ook inderdaad zo’n broekje van Gymshark en ook een gelijke van Uniqlo. Krijg daarbij geen last van schuurplekken oid en het kruipt niet, maar ze zijn dan ook relatief lang vergeleken met die korte broekjes.
Ik ga de tip van @Aardbeitje eens opvolgen en de Asics 2in1 proberen, hij was toevallig in de aanbieding. Review volgt zodra hij geleverd is
Wat betreft Gymshark heb ik de Adapt Camo Seamless Shorts en die zitten bij mij top met rennen.
Ik weet niet of je een lange broek bedoelt, maar in dat geval kan ik je de Sweat aanraden. Ik heb de lange broeken van die collectie voor als het kouder is en ze zijn echt top.
Ik ben 1.67 en bij mij schuurt hij niet! Moet zeggen dat hij ook wel iets langer valt dan bij het model. Het is echt mijn favo sportbroek, heel lekker zacht en soepel en blijft goed zitten.
Klinkt goed! Valt gymshark op maat of beter groter bestellen?
@lix thanks maar ben op zoek naar een korte broek
Ik draag dit broekje in mijn eigen maat en die zit perfect! Als je twijfelt tussen 2 maten kun je bij gymshark leggings vaak beter de kleine dan de grote nemen.
Nog meer die wk atletiek kijken?
Yesss ik ook
Lekker hoor net Niels
Oohhh zo zonde dat einde van Sifan
oh my god, ook een val op de 4x400, nóg dichter op het einde
Jaa wow ook zo jammer net voor het einde idd! En dat op één avond he
Zo wat een dramatische avond. Eindigde allebei niet zo goed, maar wat waren ze top bezig!
Even iets heel anders. Ik volg sinds een paar maanden op Instagram een aantal amateurhardlopers voor inspiratie, maar mis een beetje de hardlopers die wat meer op de gemiddelde amateurtempo’s lopen of gewoon geen tijden delen. Van die snelle tijden word ik blijkbaar toch een beetje jaloers. Hebben jullie misschien nog leuke namen? Ze hoeven niet Nederlands te zijn, als ze het maar over km hebben en geen miles. Anders raak ik in de war haha.
Ik vind https://instagram.com/runswithemily?igshid=NjIwNzIyMDk2Mg== erg fijn. Deelt ook gewoon rondjes dat het niet lekker gaat en ze 10 minuten over 1 KM doet.
zoo Niels Laros pakt ook even het nationaal record
En dat op deze leeftijd al