Ik was de laatste maanden weer af en toe gaan hardlopen maar ik liep meestal tussen de 4 en 6km, en boekte niet echt vooruitgang qua afstand of snelheid (dat was op zich ook niet m’n doel, alleen dat gaat op den duur toch vervelen blijkt). In eerste instantie was het de bedoeling dat hardlopen echt een extra was naast kickboksen, yoga en racefietsen en ik wilde het dus ook kort, langzaam en laagdrempelig houden. Maar sinds m’n kickbokstrainer is overleden in het voorjaar doe ik dat niet meer, en ik heb op de een of andere manier nul motivatie dit jaar voor fietsen - dus ik heb de afgelopen maanden eigenlijk gewoon weinig gesport.
Dus nu ben ik gisteren begonnen met een schema via de Nike Run App! Het schema bouwt in 14 weken op naar een halve marathon - ik ben bang dat dat een beetje te snel gaat want ik krijg makkelijk blessures van rennen, maar tot nu toe vind ik het echt leuk! Ik heb gisteren 20 minuten heel rustig gerend en vandaag een 8x1 min interval training gedaan (plus warming up en cooling down). Ben benieuwd, helemaal zin in m’n run overmorgen ![]()