Hardlooptopic (Deel 1)

Wat fijn! En hoe vond je het qua diepte en zichtbaarheid op de felste stand? Is het geen witte bol op de grond zeg maar? Foto’s zijn inderdaad lastiger haha. Ik ga eens kijken of ik YT filmpjes kan vinden hierover.

Echt zuur deze regen met de dam tot dam. Ik twijfel om later te starten, dat mag namelijk. Weet iemand hoe dat werkt? Kan je dan gewoon op een willekeurig later startmoment van start gaan?

Na 11.00 stopt de regen als het goed is, of moet je eerder al starten?

1 like

Je mag altijd in een later vak starten, nooit eerder. De regen stopt wel in de loop van de ochtend.

Gaan jullie je nummer wel dragen nu er geen tijdsregistratie is? En die je die dan op je borst of op je rug? En hoe, met veiligheidsspeldjes?

1 like

Ja is verplicht. Anders kom je het start vak niet in :joy:

Ja, ga ik wel doen (ook in het geval een tijd graveren op die medaille toch nog wel kan) en misschien ook nodig om over de finish je medaille te ontvangen? Ga ook een tas inleveren dus dan krijg je ook een sticker voor op je startnummer zodat je je tas later weer kan ophalen in Zaandam. Doe het idd met veiligheidsspeldjes, moet aan voorzijde volgens mij.

2 likes

Oh haha ok.

Bedankt dan ga ik dat doen!
@Aloha

1 like

Succes iedereen :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Succes en veel plezier!

1 like

In welk startvak sta jij? Of ben je al gestart?

Nerveeuss. Wel echt heerlijk hardloopweer!

1 like

Ik vind het jammer dat ik niet de Dam tot Damloop hem gelopen, maar vanuit hier is het echt te ver weg :frowning: heel veel succes allemaal! En veel plezier!

Heb hier zelf 16.1km gelopen. Vanochtend was het perfect hardloopweer hier (bewolkt, niet te warm, af en toe klein beetje wind om af te koelen). Heb netjes het tempo kunnen volhouden. Nog 3 weken tot Eindhoven

3 likes

Wauw, ik heb echt weer genoten! Zo blij dat ik weer heb kunnen rennen zonder pijn en weer kon genieten van het hardlopen. Het was ook echt perfect hardloopweer. Heb hem in 1:30 gelopen, heel blij mee! Onderweg was er inderdaad geen tijd aangegeven. Op de app was het wel te volgen en klopte de tijd net na finish. Daarna is het aangepast naar een heel andere tijd (1:57) en kloppen de tussentijden niet meer.

11 likes

Uiteindelijk helemaal droog gehouden! Heb echt op de seconde m’n doel gehaald, toch stiekem een beetje jammer dat ik er niet net onder heb gehaald. Was wel echt een top sfeer en goed georganiseerd! Op naar de halve marathon en volgend jaar tijd verbeteren.

10 likes

Gefeliciteerd beiden! En fijn dat het weer bij jou ook nog oke was @Rasmus!

Was voor mij m’n eerste hardloopwedstrijd en vond het echt heel leuk! Had gehoopt door de adrenaline in 1u40min te kunnen lopen, dat is net niet gelukt, maar alsnog een PR gelopen van 1u43, blij mee! :dancingbanana:
Ik heb me ook ingeschreven voor de halve, maar daar moet ik nog even over nadenken hoor, dan moet ik mijn tempo wel flink vertragen denk ik. Tot nu max 18,5km gelopen en dan ben ik echt compleet op.

12 likes

Wat goed! Je kunt trots zijn! Hoe vond je zo’n evenement voor de eerste keer? En voor welke halve heb je je ingeschreven?

Was echt leuk de Dam tot Dam! Was een beetje bang dat ik te snel zou gaan dus het is gelukt rustig aan te doen haha, zat op 1.43, had echt veel sneller kunnen gaan want was een eitje zo. Volgend jaar sneller dan maar! Was een toffe ervaring.

11 likes

Ik zie nu in de app dat de tijden wel weer kloppen, dus het is alsnog geregistreerd. Hoe zit het met jullie gravering in de medaille @ZusjevanJoost en @Aloha ? Al wat hierover gehoord?

3 likes

Ja dat werd gelukkig wel gedaan!

5 likes

Wat fijn dat het toch nog kon! Ziet er mooi uit

1 like