Een hesje met voor en achter verlichting vind ik het fijnst
Ik heb deze en ben daar tevreden over! Die voorste lamp verlicht het wegdek ook goed waardoor je ook goed kan zien waar je loopt, vind dat heel chill in het donker
ik heb een harnasje met reflecterende banden en voor en achter een lichtje. Ook van Decathlon. Voel je niet zitten en maakt je meteen heel zichtbaar.
Deze heb ik ook en ben daar heel blij mee. Ik kan daarmee namelijk ook de weg zien ipv dat mensen mij alleen kunnen zien
Deze heb ik ook en heel tevreden mee!
Heel goed! Als het nog niet lukt kun je best een vorige week herhalen dan jezelf helemaal uitputten en dan als het niet leuk is niet meer gaan. Maar fysiek ben je vaak sterker dan je denkt
@lix ik heb ook zo’n hesje, met licht voor en achter. Volgens mij via bol ofzo
Als je in de stad loopt heb je denk ik wel genoeg aan zo’n reflecterend geel ‘harnasje’ met lichtjes voor en achter want dan is de weg voldoende verlicht, maar gaat het vooral om zichtbaarheid.
Mocht iemand geïnteresseerd zijn in deze, ze verkopen hem ook bij de action voor ongeveer de helft (weet niet of/wat het kwaliteitsverschil is)
Ja ik heb ook dit soort dingen gehad en andere goedkopere losse lampjes omdat ik niet zo’n duurdere wilde kopen ook. Maar die van de decathlon is wel oplaadbaar dus uiteindelijk veel goedkoper dan iedere keer weer losse lampjes moeten kopen.
Al zijn de batterijen bij sommige van die hesjes misschien wel te vervangen? Ik kreeg het niet voor elkaar zonder m kapot te maken geloof ik
Thanks voor het reageren allemaal! De Decathlon is hier dichtbij, dus ik ga dat hestje daar maar eens proberen vandaag.
Hier nog meer mensen die de marathon in Berlijn volgen? Ziet er gaaf uit, begint wel weer een beetje te kriebelen om zelf mee te doen.
Zo herkenbaar! Ik blijf steeds plakken op de 20 minuten, vond het ook mentaal zo lastig om ineens die grens te lopen, terwijl ik prima twee keer 15 minuten kon lopen.
Ben deze maand weer begonnen om het op te pakken. Misschien dat ik ergens moet gaan kijken voor een hardloopgroep om gemotiveerd te blijven nu het sneller donker wordt
Lekker bezig! Misschien kun je eens een andere route lopen. Ik heb zelf dan wel eens iets van ‘oh ik ben er nu al’. Wat ik ook wel doe is juist afwijken van een schema en gewoon lekker te gaan lopen zonder op m’n horloge te kijken.
@Ovenwant @Parasol @Eilish Thanks! Het is ook echt 100% mentaal, want alles bij elkaar lukt het me makkelijk. En misschien ligt het er ook aan dat ik aan het eind van het park vaak een heuveltje (met de nadruk op tje, want het stelt echt niets voor) op en af moet, want vaak loop ik bovenaan dan een beetje tegen een grens aan.
Andere route lopen vind ik wel een goeie! Handige aan dit park is dat ik er precies ben na de vijf minuten inlooptijd, en het andere park op die afstand is behoorlijk klein, maar ik kan natuurlijk ook gewoon door de wijk gaan rennen of eens naar een nog groter park fietsen/lopen. Want die is er wel op ongeveer 10/15 minuutjes afstand.
Wereld record voor Tigist Assefa in Berlijn! Echt bizar knap!
Zo ja ook meteen minuten eraf
De inschrijving voor de kwart en hele marathon van Rotterdam is geopend. Zijn er mensen die al weten of ze gaan meedoen? Ik wil sowieso meedoen, maar twijfel nog tussen de afstanden.
ik ren over een paar weken voor het eerst een halve, maar nu denk ineens: zal ik me inschrijven voor de rotterdam marathon? haha kut dat gaat zo veel tijd kosten om voor te trainen maar wel supervet ook, ja ik denk dat ik het ga doen. oke ik denk er nog heel even over na haha
Oo wat gaaf, je eerste halve! Mooie afstand is dat. Je hebt ook nog wel even de tijd om na te denken over Rotterdam. Geloof dat het bij de vorige editie ergens in januari was uitverkocht.
Er zijn volgens mij in de weken vlak ervoor genoeg startbewijzen in doorverkoop omdat mensen uiteindelijk toch niet willen/kunnen/gaan lopen. Met wat mazzel ook wat goedkoper
Ik wil wel meedoen, maar ga ook pas later inschrijven/overnemen. Eerst lekker trailen van de winter😍