Ik heb een keer het sneller worden op 5/10 km gedaan bij Annemerel. Heb het programma niet afgemaakt dus dat zegt misschien al genoeg.
Trainingen waren voor mij te lang (heel uitgebreide WU en CD); we ontvingen daarnaast je elke week een ’magazine’ met hardloop tips, recepten en een dagboek van haar trainingsweek.
Het is iets te lang geleden om de details precies te herinneren. Maar op dat moment zat ze niet heel goed in haar vel volgens mij en dat schemerde in de dagboeken ook door als in trainingen overslaan, ze had zelf weinig motivatie. Daardoor ging het voor mij meer op een verdienmodel lijken. Is het natuurlijk ook, maar dat hoeft niet zo overduidelijk door te schemeren.
Anyway de schema’s zelf zijn volgens mij wel prima omdat ze door Arthur gemaakt worden, maar voor alles eromheen zou ik het zelf niet nog een keer doen en dan heb je voldoende gratis alternatieven.
Ook is er wel een Strava groep met de rest van de deelnemers wat je kan motiveren, maar dat heeft voor mij niet genoeg meerwaarde.