Ja, wandelen lukt wel, soms wel pijn gedurend en ook achteraf.
Mentaal is het kutst. Hardlopen is mijn antidepressiva en medicatie en therapie. Dus echt een gat.
Ja, doe wel nu maar elke dag wat core training maar is niet hetzelfde
Ja, wandelen lukt wel, soms wel pijn gedurend en ook achteraf.
Mentaal is het kutst. Hardlopen is mijn antidepressiva en medicatie en therapie. Dus echt een gat.
Ja, doe wel nu maar elke dag wat core training maar is niet hetzelfde
weet iemand hoe die livetrack werkt op de halve marathon van amsterdam? om de zoveel km wordt je bib gescand en dat wordt gelijk geupload ofzo? kwam er net toevallig achter in de app dat dit bestaat haha
Ja zoiets! Er zijn tijdmatten onderweg en een chip in je bib!
Ik heb vanmorgen mijn eerst 5km gerend (zonder tussendoor te wandelen) ![]()
Had echt nooit gedacht dat ik dat zou kunnen, na kanker en daarna zoveel angst voor flauwvallen/paniekaanvallen
Gefeliciteerd, top prestatie!
Ik begin echt zenuwachtig te worden voor de halve van Amsterdam morgen. Heb ineens ook crisis qua kleding omdat het maar 10-11 graden gaat worden! Ik wil zo graag binnen de 2 uur blijven, maar dat zal echt spannend worden of dat lukt.
De sfeer van zo’n evenement kan je ook een boost geven dus wie weet helpt dat je om onder de 2 uur te blijven. Veel succes en vergeet niet te genieten!
same ![]()
Ik heb vaak de neiging om me te warm te kleden en dat loopt echt vervelend, dus ik zou een lange legging en een shirt met korte mouwen aantrekken. Je krijgt het toch wel warm van het rennen. Eventueel in het startvak nog een vuilniszak over je heen als het regent. Succes morgen!
Je krijgt het altijd warmer dan je denkt! Ik ga ook lopen en ik ga voor een korte broek en korte mouwen. Misschien een hemdje eronder.
Neem wel mijn extra warme winter joggingpak mee voor na afloop want dat is dan extra lekker ![]()
Succes allemaal vandaag!
Succes allemaal vandaag! Hier ook de vraag wat ik aan moet. Twijfel heel erg, ook omdat ik nog altijd ik korte broek en kort shirt heb getraind…
Ik heb het liever andersom! Lange mouwen en korte broek.
Wat trouwens ook een optie kan zijn (voor een andere keer dan, haha) is van die arm sleeves! Kun je dan wegsteken ergens als je het toch warmer krijgt
Zelfs kleurtjes tegenwoordig zie ik haha. Ik heb nog saai zwart
Heel veel succes allemaal! Ik wilde gaan kijken maar dat gaat me helaas toch niet lukken, dus ik moedig iedereen digitaal aan ![]()
Ik heb uiteindelijk gewoon alles kort aangetrokken en van een paar oude sokken arm sleeves gemaakt die ik na 4 km weg heb gegooid (toen was ik warm genoeg).
Ik heb het helaas net niet binnen de 2 uur gelopen, maar ik heb wel lekker gelopen en het is nog steeds een pr (al is dit pas m’n derde halve marathon). Ik vond de start wel heel chaotisch en het was erg druk onderweg met soms smalle stukken. De Damloop is wat dat betreft beter georganiseerd.
Misschien een keer een halve marathon doen die wat rechter is, dan kan ik wellicht wel onder de 2 uur blijven.
knap gedaan! slim van die sokken
ik vond het echt heel zwaar met de kou en de regen, en op die drukke smalle stukken werd me continu de pas afgesneden door anderen. ik heb maar op een paar stukken mn eigen tempo kunnen rennen, het was allemaal ook veel vermoeiender dan ik dacht met die drukte enzo. na 10km kreeg ik zieke blaren, m’n halve voeten liggen eraf joh. ben nog gestopt om mn veters opnieuw te strikken. m’n streeftijd was 1:50 maar met alle drukte en die stop ben ik uitgekomen op 1:54:38, toch tevreden mee. het was heel vet, maar de omstandigheden vielen me zwaar ![]()
Goed gedaan ook jullie!
Vorige week tijdens de generale repetitie werd ik na de 16km misselijk en kreeg ik last van m’n darmen. Was daardoor heel nerveus voor de race vandaag waardoor ik bij de start al misselijk was en een hartslag had van 135 in rust
Uiteindelijk heerlijk gelopen zonder misselijkheid en zelfs de laatste 3km nog kunnen versnellen! Tijd van 2u21min, niet slecht voor een eerste officiële HM. Echt trots op mezelf ![]()
Vond het inderdaad ook wat minder goed georganiseerd dan de Dam tot Dam. Vond sommige delen ook te druk en/of smal, en combinatie met de regen(plassen) en tramsporen maakten dat ik wel echt alert moest zijn op plaatsing van m’n voeten. Vond het graveren ook te druk (en ik had het koud) dus dat heb ik weer niet laten doen, maar vind dat niet zo erg. Wel heel leuk en gezellig parcours! Volgend jaar ben ik er sowieso wel weer bij
Het lijkt of elk jaar het parcours steeds smaller wordt. Zeker die laatste weg richting het Rijksmuseum en Vondelpark is nét aan een weghelft maar ondertussen ben je wel steeds aan het zigzaggen omdat ze wel oversteekplaatsen hebben dus de ene keer loop je op de linker weghelft en de andere keer de rechterhelft. Voor mijn gevoel dan. Volgens mij konden daar echt geen auto’s rijden. Ik snap niet dat ze het niet gewoon tweebaans open houden ook omdat er echt nog zo ontzettend veel marathonlopers van 5-6 uur aan het lopen (wandelen) zijn die ook nooit rechts lopen maar altijd in de weg lopen haha. Verder was het wel heel leuk hoor! ![]()
En eindelijk een nieuw medaille ontwerp na een jaar of 20 ofzo? ![]()