Hardlooptopic (Deel 1)

Woww jeetje wat een onverwachte wending! Hopelijk is er niks met je vriend zijn hart en krijgt hij groen licht om te blijven hardlopen.

Het was ook wel echt warm zondag en aangezien het een intensieve inspanning is voor het hart is het echt goed dat het nagekeken wordt!

Laatst bij een 10km in Rotterdam was er ook een man bewusteloos geraakt, moest ook een paar dagen naar het ziekenhuis maar gelukkig niks aan de hand.

@Eilish wat schrikken, hoe gaat het nu? Ook met je eigen verkoudheid?

Ik ben officieel uit de running. :cry: :cry: Scheurtje in hamstring te zien op echo. plan opstellen met fysiotherapeut is volgende.
Wel compliment gekregen dat ik goed ontwikkelde spieren heb haha, andere been was ook maar even gecheckt maar die was prima. Eens zien of ik mijn spieren kan behouden…

8 likes

Oh shit zeg :pensive::pensive::pensive::heart::heart:

2 likes

Oh shit! Wat vervelend zeg! Succes met je herstel! :four_leaf_clover:

1 like

Ahhh wat balen zeg! Beterschap. Wel echt goed dan dat je het snel hebt laten checken enzo (zat mensen die ermee zouden blijven rondlopen :sweat_smile:) Hoe gaat het bewegen nu, wandelen gaat nog goed?

Ja, wandelen lukt wel, soms wel pijn gedurend en ook achteraf.

Mentaal is het kutst. Hardlopen is mijn antidepressiva en medicatie en therapie. Dus echt een gat.

Ja, doe wel nu maar elke dag wat core training maar is niet hetzelfde

Ahh shit @anon81378386

weet iemand hoe die livetrack werkt op de halve marathon van amsterdam? om de zoveel km wordt je bib gescand en dat wordt gelijk geupload ofzo? kwam er net toevallig achter in de app dat dit bestaat haha

Ja zoiets! Er zijn tijdmatten onderweg en een chip in je bib!

1 like

Ik heb vanmorgen mijn eerst 5km gerend (zonder tussendoor te wandelen) :clap:

Had echt nooit gedacht dat ik dat zou kunnen, na kanker en daarna zoveel angst voor flauwvallen/paniekaanvallen

51 likes

Gefeliciteerd, top prestatie!

1 like

Ik begin echt zenuwachtig te worden voor de halve van Amsterdam morgen. Heb ineens ook crisis qua kleding omdat het maar 10-11 graden gaat worden! Ik wil zo graag binnen de 2 uur blijven, maar dat zal echt spannend worden of dat lukt.

6 likes

De sfeer van zo’n evenement kan je ook een boost geven dus wie weet helpt dat je om onder de 2 uur te blijven. Veel succes en vergeet niet te genieten!

1 like

same :weary:

1 like

Ik heb vaak de neiging om me te warm te kleden en dat loopt echt vervelend, dus ik zou een lange legging en een shirt met korte mouwen aantrekken. Je krijgt het toch wel warm van het rennen. Eventueel in het startvak nog een vuilniszak over je heen als het regent. Succes morgen!

2 likes

Je krijgt het altijd warmer dan je denkt! Ik ga ook lopen en ik ga voor een korte broek en korte mouwen. Misschien een hemdje eronder.

Neem wel mijn extra warme winter joggingpak mee voor na afloop want dat is dan extra lekker :smile:

1 like

Succes allemaal vandaag!

3 likes

Succes allemaal vandaag! Hier ook de vraag wat ik aan moet. Twijfel heel erg, ook omdat ik nog altijd ik korte broek en kort shirt heb getraind…

1 like

Ik heb het liever andersom! Lange mouwen en korte broek.

Wat trouwens ook een optie kan zijn (voor een andere keer dan, haha) is van die arm sleeves! Kun je dan wegsteken ergens als je het toch warmer krijgt

Zelfs kleurtjes tegenwoordig zie ik haha. Ik heb nog saai zwart

1 like

Heel veel succes allemaal! Ik wilde gaan kijken maar dat gaat me helaas toch niet lukken, dus ik moedig iedereen digitaal aan :four_leaf_clover:

1 like