Ik ga me zo klaarmaken om te lopen maar twijfel echt heel erg wat aan te doen!
Gaan jullie lopen met deze kou?
Ik ga me zo klaarmaken om te lopen maar twijfel echt heel erg wat aan te doen!
Gaan jullie lopen met deze kou?
Ja ik ben net geweest, ik had een muts, sjaal, handschoenen aan en mn “gewone” lange hardloopkleding aan met een wollen hemd eronder. Kreeg het wel koud aan mn benen en mn gezicht (sjaal was niet zo een die je over je gezicht kan doen) maar verder ging het goed! Dus als je iets dikkers hebt/thermo zou ik dat aandoen haha.
Wel echt zin in een hete douche nu.
Zo jij was er wel heel vroeg bij! Lekker hè zo vroeg lopen.
Goeie… sjaal! Daar had ik nog niet aan gedacht.
Ja echt chill om zo de dag te starten vind ik! Al ik het nog beter met een zonnetje erbij. Succes
ik voelde me ook wel een strijder toen ik om 8u buiten stond met al mn thermo fleece spul aan haha
dit was de beloning:
Wat ik aandoe bij deze temperaturen: Muts, sjaal (buff), handschoenen, dubbele lange bovenlaag, mijn dikste sportlegging en wintersokken die hoog zijn (dus tot halverwege mijn kuiten).
Twijfel nog heel erg, want heb geen muts of zoiets die ik kan gebruiken voor tijdens het sporten… Denk dat een hoodfddeksel met dit weer toch wel handig is. maar het gaat bijna weer opwarmen. Dus lijkt erop dat ik vandaag nog een rustdagje ga pakken haha
Ben eindelijk gedaan met; thermolegging en shirt, daaorverheen mijn gewone hardloopbroek en wollen hardloopshirt. Handschoen en buff en lange sokken.
Heb op het laatst zelfs nog mijn handschoenen uit gedaan omdat ik het warm had.
Maar heerlijk gelopen!!
Heeft iemand een tip voor goed hardloop ondergoed? In de zomer draag ik niks onder m’n korte broekjes, maar leggings zonder ondergoed zit echt niet. Ik wil daarnaast wel iets wat geen zichtbare randen heeft, maar ook niet gaat schuiven. Iemand de gouden tip? Zal iets van naadloze string moeten zijn denk ik
Ik vond het echt heerlijk in de zon vandaag! Ik had ook twee laagjes aan, thermoshirt en broek en een gewone sportlegging en een vestje. En nog een colletje, een muts en dunne handschoenen en ik had het inderdaad na een tijdje echt wel heet haha. Mijn muts kon wel af en de handschoenen uit.
Ik liep in november gemiddeld nog 7 minuten per kilometer en vandaag al 5:59, dus dat gaat de goede kant op!
Ik heb van under armour en lululemon verschillende naadloze strings en allemaal fijn! Zijn ook van dezelfde soort stof eigenlijk, zo’n heel glad en zacht stofje
Ik draag graag naadloze strings van de action. Ze zitten per 3 verpakt en zijn heel dun van stof. Ik doe ze dagelijks aan en sport er ook regelmatig mee. Ik vind ze heel aangenaam doordat er veel stretch op de stof zit en ze dus niet hard aanspannen of ergens snijden. Volgens mij zijn ze van de invisible lijn (sorry heb geen foto van de verpakking)
Ik ben heel blij met de sportstring van de Decathlon, heeft wel wat dikkere randen (naden?) maar daardoor blijft het supergoed op z’n plek zitten. Helemaal naadloos gaat bij mij altijd verschuiven en dan zit het vervolgens ergens tussen een schaamlip.
En deze van de Hema heb ik ook veel van, maar ik vind ze snel lubberen helaas. Zitten wel heel lekker en fijn materiaal voor sport:
Wauw bedankt voor alle tips! Ja helemaal naadloos van Hema heb ik gehad maar vond ik echt vreselijk, gaan snel lubberen. Ik ga alle opties bijlangs
Vandaag de halve marathon van Egmond gedaan en het ging super goed! Heb ook volop genoten ook al was het best zwaar op sommige stukken. Iemand anders hem ook gelopen vandaag?
Ik heb de kwart marathon gedaan. Mijn eerste editie. Het stuk bij de strandafgang vond ik een beetje naar, het was druk, mensen gingen wandelen en er was bij mij geen ruimte om in te halen. Ondanks dat en het regenbuitje wel erg blij met de race. Ik heb een PR op de 10K gelopen, dus daar ben ik enorm blij mee!
Je hebt niks aan mijn antwoord want ik loop altijd in mijn ‘normale’ string die ik op dat moment al aanhad.
Maar wel een eyeopener voor mij want soms schuift die heel vervelend en heb ook al een paar keer schuur plekken gehad downunder.
Wat voor broekjes draag jij in de zomer? Ga het ook eens zonder proberen.
Knap van je! Mijn vriend heeft hem ook gelopen. Wat hadden jullie een pech met het weer, volgens de voorspelling zou het droog blijven, maar toch flink wat buien. Ik vond het wel leuk om te zien dat er zo veel verschillende mensen meededen. Zelfs een dame die blind is en aan een koord met iemand mee liep (had een vriendin van me gezien).
Ja! Mensen van Running Blind doen vaak mee, heel knap vind ik dat altijd!
Ik zag ook een man lopen op blote voeten, dat lijkt me altijd zo naar op die harde stenen paden. Asfalt is dan nog vlak en glad maar deze paden hebben van die nare bakstenen met reliëf
Wow flinke afstand voor blote voeten! Ik zie wel eens een hardloopgroepie bij mij in de buurt en daarvan loopt een man heel af en toe op blote voeten. In een grote stad, op tegels dus. Krijg er altijd de kriebels van haha