Oh wat stom! Misschien Ticketswap in de gaten houden, of eens vragen op een lokale facebook groep oid mocht je fb gebruiken? Zijn altijd veel mensen die op het laatste moment toch niet meedoen, misschien kun je een ticket overnemen? Je weet maar nooit.
Ik zit altijd in de knoei met wanneer ik ga lopen. Ik vind in de ochtend voor werk echt vreselijk, alsof ik mezelf aan het straffen ben dus dat doe ik niet meer. Hou dat ook niet vol. Savonds vind ik het 100 x leuker maar dat is zo lastig met eten en bedtijd. Wil niet op een lege maag gaan, maar ook geen volle, en vlak voor bed word ik er veel te alert van om nog te kunnen slapen. savonds komt er ook veel makkelijker iets anders tussen.
Nu bedacht ik net dat ik eigenlijk makkelijk over de middag kan in mān lunchpauze, we hebben douches op mijn werk en heb vrij flexibele uren. Maar ik moet alleen even de moed vinden om met mān loopkleren en bezweet terug binnen te wandelen⦠Onze douches zitten echt aan de receptie/cafetaria. Stom dat ik dit genant vind eigenlijk, maar ik voel me dan zoān aansteller? Zo van hallo ik ben beter dan jullie want ik ga hardlopen in mān pauze!!! Terwijl ik gewoon heel sloom 5km loop en helemaal niet zon fitgirl ben verderā¦