Ik was best wel goed bezig, gaat mijn veter los in de laatste 5 minuten
Hahaha sad! Ik ging ook voor een vroeg rondje om 06:30 en was heerlijk!
Hebben jullie trouwens Strava? Ik gebruik het pas sinds kort (i know) en lijkt me leuk jullie te volgen
Ik heb wel Strava, maar alleen voor fietsen. Voor hardlopen werkt het niet fijn (in combinatie met Apple watch; zet ik mijn een race mijn horloge stil op x, kijk ik op Strava is het x+3 ofzo. Terwijl officiële tijd in de buurt komt van x).
Yess ik heb t ook
Pb wel even mn account!
Ik vond de temperatuur ook wel goed te doen. Gelukkig was de zon nog achter de wolken, maar miste wel een windje. Zondagochtend is altijd zo lekker rustig
Zo, ik vond het net toch nog wel warm.
Maar ik heb er wel 3 km op zitten.
Op 7 min per km. Voor mijn doen best netjes.
Haha dat langzamer lopen om sneller te worden vind ik ook echt lastig! Ik hoop dat mensen hier daar nog inspirerende succesverhalen voor hebben :’)
Ik ben begonnen met halve marathon training voor oktober jeeej. Vandaag 14km gelopen en ging heel soepel!
Leuk! Welke ga je doen in Oktober?
Ik ben net gaan rennen in de regen en het was echt zo fijn
Eindhoven! Nog anderen hier toevallig?
Nee ik ga voor Amsterdam. Al lijkt Eindhoven mij wel echt leuk met veel toeschouwers etc. Maar is helaas wat uit de richting voor mij.
Die lijkt me wel leuk!
Wilde 'm ook wel doen maar heb voor nu gekozen om me op een PR op de 10km te richten, heb een wedstrijd de week daarvoor. En denk niet dat ik goed genoeg voor beide tegelijk kan trainen
Ah leuk Amsterdam, weekje later dus dan lopen we ongeveer tegelijk in onze trainingsweken! Heb jij een schema? Ik train nu 3x per week (1x tussen 5-8km, 1x interval en 1x lange langzame duurloop) maar verder niet gespecificeerd ofzo
@littlenumbers ahh ook leuk je PR op de 10 verbreken! Kun je dat mooie tempo misschien meenemen naar een halve marathon in het voorjaar
Ik zit al iets verder in de trainings weken omdat ik in september ook een halve wil doen als het allemaal lukt. Dus ik ben deze week aan een 2de schema begonnen met 3x per week (liep hiervoor maar 2x) en dan ook op hartslag(vind ik heel moeilijk) Dus hoop dat het goed gaat dan hoef ik het voor Amsterdam alleen maar bij te houden.
Ah mooi, die in september is dan ook een goed meetmoment om in te kunnen schatten wat je in Amsterdam kunt lopen! Ik heb toevallig vandaag een nieuw horloge mèt hartslagsensor besteld en ga dan proberen wat gerichter met hartslag te trainen, maar ben bang dat ik dan die lange duurlopen in 6:30 per km moet gaan lopen ofzo…
Jaa ik moet denk ik ook richting 6.30. Ik liep dit weekend rond de 6 en de hartslag was nog veelste hoog (het was ook wel benauwd, maar toch). Ik vind het wel lastig omdat ik langer maar langzamer moet lopen dus uiteindelijk dan minder km’s maak. Maar het schijnt goed te zijn dus we gaan het maar proberen.
Ja ik wil in januari de halve van egmond doen! Afgelopen jaar ook gedaan maar was vrij ongetraind dus wil nog eens in de herkansing.
En 6.30 lijkt me een goed lange duurloop tempo hoor!
Ik loop ook af en toe stukken langzamer nog zelfs haha. Hopelijk gaat het iets opleveren uiteindelijk
Heb je een doel qua tijd?
Denk dat het wel erg scheelt dat het zo warm was afgelopen week qua hartslag! Maar inderdaad blijkbaar werkt dit als je sneller wil worden dus dat maar in ons achterhoofd houden
@littlenumbers januari lijkt me best fijn, dan ben je in ieder geval verzekerd van geen-warm-weer mijn doel is <2 uur maar dat tempo liep ik vandaag op mn 14km rondje terwijl ik uitgebreid aan het kletsen was dus stiekem denk/hoop ik wel wat harder te kunnen… heb jij een doel voor de 10 en halve?
Oohh dan gaat dat vast wel goedkomen!
Ik ga nu voor de 10 onder de 50, en daarna kijk ik verder
Wauw vet mooie tijd en zeker met dat weer! mijn doel is <2 uur, wat is jouw doel voor Etten-Leur? Motiverend dat er zoveel mensen voor de halve trainen hier!