Ik heb net eindelijk weer eens boven de 10 gelopen (
11 hele kmâs) lekker op rustig tempo, maar voldaan! Combinatie van de processie rups, warmte en geen zin hebben. Je merkt dan toch dat het heel mentaal is, want de laatste keren dat ik 5 liep en daarmee klaar was had ik echt geen zin meer om verder te âmoetenâ
(Begin juli voor t laatst 10km, 16 juni voor t laatst boven de 10, 23 km)

zoân leuk stukje lopen ipv elke keer door de weilanden en een windvanger te zijn
het ging verrassend goed na 3,5 week niet gerend te hebben (wel zwaar aan de klus elke dag)

. Had je al echt een wedstrijd gepland om te gaan voor de-50? Anders als het nog kan misschien iets meer tijd nemen? Totdat je weer een goed gevoel erover hebt.

. Als stok achter de deur heb ik me ingeschreven voor de tilburg ten miles, de halve van Eindhoven en de zevenheuvelenloop. Ik loop nu ongeveer 2x per week, een keer een korte run op tempo (4-7 km) en 1x een duurloop met vriendinnen die net beginnen met lopen, zodoende kan ik op rustig tempo mijn afstand weer uitbouwen. Wel jammer dat het de kommende tijd zo veel lijkt te gaan regenen. Een paar druppels zijn te handelen maar 1-1:30 uur in de stromende regen vind ik dan weer minder.