Hardlooptopic (Deel 1)

Hm ik mag van de fysio alles en hij kon geen reden bedenken waarom ik zondag niet zou meedoen haha. Alleen dat warme shit weer, daar had ik niet op gerekend. Ik las de mail van de organisatie over warmte en dacht echt huhhh?

Ik zit in het gele vak voor individuele lopers, ergens 13u nog wat dacht ik? Edit: 13.45 Lekker bloedheet ook dan haha dus verwacht er niks van

Oeh leuk, dan wil ik ook wel eens mee lopen!

Oh leuk! :slight_smile: Ik probeer je te pm’en met details maar volgens mij kan dat niet? Als je mij een berichtje stuurt geef ik je details!

1 like

Voor mij ook zondag de eerste keer DTD. Langste dat ik nu gelopen heb is 14, dus mn doel is uitlopen en ik zou tevreden zijn met 1:40.
Baal ook wel van de voorspelde warmte, daar ga ik echt niet lekker op!

2 likes

Veel plezier en succes met de de night vanavond! Hoop dat je je morgen nog energiek genoeg voelt om je PR te verbreken en zo niet, dat je alsnog een lekkere loop hebt. :relaxed:

@Luipaard Ik start pas om 14.55u, met de laatste groep. @anon79778179 Het zou dan inderdaad nog niet zo warm moeten zijn, hoop dat de warmte voor iedereen meevalt. :slight_smile: Succes en veel plezier alvast voor iedereen die vanavond en/of morgen loopt!

Geen idee welke tijd ik had ingevuld toen ik mij inschreef maar ga wel proberen om vooraan in het startvak te komen want mijn doel is om onder de 1:30u te lopen, het liefst een tijd richting de 1:20-1:25 maar weet niet hoe haalbaar dat is gezien de warmte en ik mij niet op mijn fitst voel. Hou de doelen gewoon in gedachten en ga vooral met plezier lopen, daar gaat het uiteindelijk om.

2 likes

Ik zou ook tevreden zijn met 1.40, mijn doel is ook uitlopen! Ik zit ook wel met de warmte. Ik loop altijd het lekkerst wanneer het een klein beetje regent/miezert.
@Nomine jij start dan 1 vak na mij, ik start om 14.40

Iedereen succes morgen, laten we allemaal gaan knallen :muscle:

4 likes

Succes en veel plezier allemaal morgen!!

3 likes

Succes allemaal morgen! :slightly_smiling_face:

2 likes

Hoe ging het vanavond bij jou? Lekker gelopen?

Ja ging prima echt heel rustig gelopen om zo min mogelijk energie te verspillen met het oog op morgen. Ik liep met mijn zusje en haar tempo is redelijk stuk onder die van mij en dat kwam wel goed uit. Het was wel heel druk maar heel gezellig, veel muziek en lampjes overal onderweg. Nu op naar morgen dan hoop ik een beetje tempo te kunnen maken.

1 like

Ik ben zenuwachtig voor vandaag! Mijn doel is 1:45
Maar ik heb nu al zon buikkrampen, waarschijnlijk van de zenuwen.
Ik heb ook nog nooit verder gelopen als 13km

5 likes

Hier zelfde! Ook zenuwachtig… afgelopen weken nauwelijks getraind en tot overmaat van ramp ook nog mijn oude pijntje weer gevoeld bij mijn laatste run maandag.
En… ik zie een beetje op tegen de warmte.
Maar we gaan het gewoon doen!:star_struck:
Succes iedereen vandaag!!!

4 likes

Succes iedereen bij de Dam tot Dam vandaag! Ik doe ook mee, heb vorig weekend voor het eerst 16 gelopen en dat ging wel.

3 likes

Hier ook last van de zenuwen. :sweat_smile: Maar denk dat de toeschouwers en de muziek ons wel door de 16km heen slepen. Nogmaals succes en veel plezier!

2 likes

Dat klinkt goed! Lekker dat je zusje eigenlijk ideale tempo voor jou had. Ik heb vorig jaar by night gelopen, vond het idd heel leuk met al die lichtjes en muziek. Vorig jaar was het best slecht weer, dus zal nu waarschijnlijk nog leuker en drukker zijn geweest.

Ik ben echt bijna nooit ergens zenuwachtig voor, maar nu wel. Zo’n lange afstand, voor mn gevoel niet optimaal getraind, zoveel mensen en het ergste: die warmte

Hier ook zenuwen!! Ineens de angst voor een hitteberoerte :expressionless:

Succes allemaal vandaag!

2 likes

Iedereen veel succes vandaag! Luister goed naar jullie lichaam in deze hitte :neutral_face:

3 likes

Veel succes allemaal!!

Ik heb het hardlopen tijdens mijn zwangerschap definitief opgegeven… Volgende zomer maar weer proberen :sweat_smile:

2 likes

Aaah nu word ik ook zenuwachtig, bang voor die hitte. Sportdrank in je mond en water op je lijf, staat in de voorschriften

Wat betreft de warmte, hebben jullie ook niet een aantal keer getraind in de zomer toen het nog veel warmer was? Goed luisteren naar je lichaam en heb vooral plezier! Geniet van de mooie omgeving en de gezelligheid, de finish komt vanzelf in zicht! En mocht het niet gaan, dan kun je altijd stoppen of even pauze nemen.

1 like