Haha ja beetje wel he. Hoewel je ook annulering erbij kunt nemen voor 6 euro (tot ergens in feb kan je dan annuleren) en op een gegeven moment gaat de prijs ook omhoog en moet je dus alsnog meer betalen
Misschien toch maar inschrijven danâŠ
Wel een hoop geld gelijk zeg⊠Snap dat het organiseren allemaal hoop geld kost maar mijn portemonnee vind het wat minder.
Ja wat een bak geld he. Zou dat niet minder kunnen zijn als ze dat shirt er niet standaard bij doen
Ik doe mee aan de Kwart van Egmond in januari.
Ah leuk!! Ik wil daar de halve gaan doen net als afgelopen jaar. Vond dat over het strand rennen heel erg meevallen. Alleen het strand op en af door dat zachte zand was echt een drama
Ik ben heel benieuwd, is voor mij de eerste keer.
Tijdens mijn hardloopreisje nu wat echt veel te veel geld gekost heeft (als in creditcard maxen om de inschrijving te kunnen betalen, maar krijg er wel een paar dagen vakantie in een luxe hotel bij gelukkig) zie ik nu bijvoorbeeld die prijzen langskomen van Disney en Rotterdam. Ik schaam me dat mijn eerste gedachte is âdat is best goed betaalbaarâ.
Verder kan ik dit te dure ultrarun reisje prima aanraden, weet namelijk wel dat dit mijn grootste sportieve prestatie ooit is. Maar dat trainen voor lange afstanden ben ik even helemaal klaar mee, dus volgend jaar sla ik Rotterdam over. Maar Rotterdam is gaaf! Als het de helft korter zou zijn zou ik hem zo weer doen!
Ik heb vanochtend 10 km gelopen. Heel rustig en ik heb na 5 km wel een paar minuten gewandeld, maar ik ben heel tevreden. Nog drie trainingen te gaan tot dat ik mee doe aan een wedstrijd!
Kunnen we geen duo doen in Rotterdam? Of is dat alleen voor buisiness?
Ik keek er al naar, 230 euro als duo Dan ga ik bijna toch maar vrijwillig een hele doen haha
Waaaaaauw Jezus, dat is nog eens een bedrag. Moeten we even een sponsor zoeken
Inderdaad, gaan we wel even als 2 gastlopers voor een random bedrijf lopen haha
wel suf eigenlijk dat ze het wk atletiek niet op een nederlandse zender uitzendenâŠ
Echt heh, ik zit nu ook te kijken via een Belgische Zender.
Ja ik ook!
Wat een tempo he
Zij houden hun armen wel veel dichterbij zich, zo wordt het mij niet geleerd haha
Lijkt me overigens wel echt meega saai 10km op de baan
Hahaha als ik dit zie heb ik nog een hoop te leren qua techniek. En inderdaad ze moeten 25 van deze rondjes pfffâŠ
Haha wow en dan nog versnellen. het ziet er zo makkelijk uit!!
wooow goud wat goed
Jaaaa echt heel goed! Die versnelling nog joh. En niet die eerste een beetje inhalen maar nog echt flink stuk.
Ja bizar he!
Ook Susan Krumins heeft gewoon een PR gelopen zie ik, goed bezig (ik luister altijd haar podcast haha)