Ik zet net de Berlijn marathon aan, waaauw zoveel mensen aan die start
ik kijk ook! Liep deze 2 jaar gelezen, zoveel herinneringen.
Ik ben letterlijk even uit de running, woensdag een ongeluk in de sportschool met mn vinger, bovenste kootje gebroken en een hele lelijke wond (mag van geluk spreken dat het topje er nog aan zit⦠sorry TMI). Heb de trainingen van deze week (8 en 30 vandaag) maar even overgeslagen. Ik hoop eind volgende week weer te kunnen lopen. Zo vervelend als je wel wil (ja, zelfs in dit weer), maar het gewoon niet verstandig is voor het herstel.
Neee! Klinkt heel pijnlijk. Hopelijk kan je snel weer lopen.
Aah nee shit dat klinkt heel pijnlijk. Hopelijk kun je snel weer lopen!
Edit: haha wat @anon79778179 dus precies ook zegt
@anon79778179 ja, helaas is dat het ook. Gelukkig helpen ibuprofen en paracetamol goed. maar even genieten van een lekker rustig weekend!
@anon79778179 Jij hebt gister echt goed gelopen, toppertje!!
Ahhh dankjewel lief!
Het ging gisteren ook echt goed. Nu wel wat spierpijn maar is ook niet heel gek.
Ik heb me trouwens toch maar ingeschreven voor Rotterdam. Het wordt alleen maar duurder en kan het altijd nog verkopen. Ik heb het verder nog niemand in mijn omgeving vertelt want dan wordt het toch wel heel serieus.
Ja joh super goed zo ver in zoān snel tempo! Je bent al bijna klaar voor de marathon zo
Op 2 seconden gewoon niet
Woow zit ie nou 2 sec boven het wereldrecord
Ik zou echt janken denk ik. 2 seconden
Ja kan me echt niet voorstellen hoe je je dan moet voelenā¦
Heeft hier trouwens iemand ervaring met een hartslagband? Ik heb nu wel een hartslagmeter in mān horloge maar wil misschien zoān band omdat dat toch betrouwbaarder schijnt te zijn
Wie heeft er een site of app waar je makkelijk een route kan uitstippelen? Ik deed het altijd via afstandmeten want die pakt ook wandelpaden, maar ineens werkt dat niet meer goed? Wil zo 8km rennen en woon hier net dus ken de routes niet goed. En nadenken over de route onder het rennen vind ik kut
Misschien heb je iets aan route.nl. Weet niet zeker of je zelf kunt uitzetten maar je kunt wel routes in je omgeving zoeken en via de app de route volgen.
Ik gebruik ook altijd afstandmeten. Waarom werkt het nu niet meer goed bij jou?
Loop je met een horloge? Ik loop ook wel eens gewoon de helft van wat ik wil en dan draai ik om en loop ik een andere route terug.
Vandaag 7 km gelopen en dit keer niet gewandeld tussendoor. Vrijdag ga ik denk ik nog 1 keertje lopen en dan zondag 10 km in Breda!
Die website doet super vreemd ineens! Pakt niet meer de kortste route en soms hele onlogische dingen. Wil ik rechtdoor kan dat blijkbaar niet (ik weet dat dat wel kan) en doet ie een omweg van 1km, heel onlogisch? En irritant! Heen en weer doe ik ook wel eens ja, maar ik ben ook wel zo dat ik perse een rondje wil haha. Ga route.nl proberen iig thanks @Lort
Oh wat vreemd! En je kunt niet iets in de instellingen veranderen rechts in het scherm? Dat voetpaden nu misschien uitstaat bijvoorbeeld?
Zal eens proberen. Nu iig maar heen en terug geweest en ondanks de wind was het heeeerlijk. Lage hartslag en het ging gewoon lekker! Alleen jammer als je horloge dan aangeeft dat je een poor recovery hebt maar dat komt denk k door die lage hartslag
Iemand die hier eens de kwart marathon van egmond heeft gelopen of de vuurtorenloop (9,25 km) op vlieland? Ene is in januari en de andere in april. Lijken me prachtige runs maar ook wel erg zwaar in de duinen en wellicht met weer in wind. Te eng om me in te schrijven nog
Ik twijfel ook nog over egmond. Ene kant denk ik ja doen, aan de andere kant denk ik bah nee zwaar. Dus aan deze reactie heb je eigenlijk niks
Ja ik kan al niet bedacht ik me moet de dag ervoor werken dus dan kan ik pas sochtends er heen rijden (bijna anderhalf uur), dat zie ik niet zo zitten. Dus nu over de vuurtorenloop tubben