Kijkt er nog iemand zo de 1500 meter?
Morgen nog mensen in Utrecht voor de Singelloop?
Oh begint de kwart zo vroeg? Dat is jammer want ik vond m wel echt leuk om te doen (de halve), maar ik hou ook wel van een beetje bikkelen door kou en wind (liever geen regen haha). Niet super heftig ofzo
De weersverwachting voor morgen ziet er niet goed uit. Hopelijk is het een paar uurtjes een beetje droog
Oh wut, eerst was de voorspelling 15/16 met misschien regen. Nu zie ik 9 graden en regen, brrrr. Nou ja, als het niet te hard regent vind ik dat trouwens misschien juist wel lekker. Alleen even bedenken wat ik dan qua kleren aan ga doen, vind dat een lastige temperatuur. Zal wel net te koud zijn voor korte broek en singlet haha.
Ja jammer hè! Een beetje regen is best prima maar als het heel hard regent, gaat de lol er voor mij wel een beetje af. Ik ga denk ik voor een half lange broek en een topje.
Hoe is het nu met je? Lukt het lopen alweer?
Ah lief dat je het vraagt. Ben nog steeds verbonden en onder controle bij de dokter (dinsdag weer) en ik ga morgen proberen even op de loopband te gaan. Kijken of het niet gaat âkloppenâ.
Begin wel een beetje stress te krijgen 17 nov is al de marathon. Afstand moet wel lukken, maar hoopte weer een keer onder de 4 uur te duiken. Even kijken hoe snel ik t weer helemaal kan oppakken.
Overigens wel net een startbewijs voor de halve van Adam weten te bemachtigen.
Egmond ben ik een âveteraanâ in, Haha grapje hoor, maar meermalen gelopen. Is wel zwaar, maar niet bizar hoor. Je hebt gewoon sneller een lager tempo met dezelfde vermoeidheid. En opletten dat je niet door t water gaat, nog 15 met natte voeten is koud!
Succes morgen, ik hoop dat het goed gaat. En met die marathon komt het echt wel goed hoor! Sowieso de plek is al bijzonder.
En leuk dat je ook Amsterdam doet. Wie weet spot ik je nog ergens!
Ik heb nu 2 startbewijzen. Is er iemand die interesse heeft?
Inmiddels zegt ie dit:
Dit klinkt wel helemaal heftig haha. Totaal niet meer gewend aan deze temperaturen.
Nu ik dit zie begin ik toch weer te twijfelen over mijn outfitâŚ
ja ik weet het ook niet zo goed. Vind de temperatuur op zich niet zo erg tijdens het lopen, maar ik heb zoooân hekel aan dat kou lijden in het startvak
Jaa precies dit, bij dat idee van stilstaan in dat vak bevries ik al.
Ja brrrrr. Poncho maar niet vergetenâŚ
kijk je ook weer atletiek? Die sifan net
en die 5000, het ziet er echt uit alsof ze heel relaxed lopen zo haha.
Hink stap sprong vind ik trouwens maar een vreemd iets
Jaaa ik kijk ook weer. Het ziet er inderdaad zo makkelijk uit hoe hun lopen. Ik red dit tempo niet eens met een sprint.
Gisteren keek ik trouwens iets weet niet eens hoe ze het officieel noemen maar het was hardlopen en dan over een horde en opeens was er ook een bak? water. Dat vond ik ook zo vreemd.
ooh de steeple chase! ja ook zo gek haha, allemaal hekjes en 1 zoân waterbak ineens. Is geinspireerd op de paardensport geloof ik
Doen. Ik ga ook. Eerste keer!