Hardlooptopic (Deel 1)

Ik vind het zo leuk voor Sifan Hassan!

Wauw die Chinese dames net, echt heel erg.

ik snap trouwens niet waarom al die atleten allerlei kettingen etc om hebben. Dat lijkt me zoooo vervelend :stuck_out_tongue: En soms van die kapsels dat ik denk; dan zit je haar toch in de weg?? Maar ik word zelf dan ook wel al gek van elk sprietje haar in m’n gezicht haha

4 likes

Die van egmond? Vlieland is vanaf 12 oktober inschrijven. Denk dat ik dat maar ga doen. Is pas mn 2e ā€˜wedstrijd’ :star_struck:

2 likes

Echt nul komma nul zin met dit koude schijt weer

1 like

Precies dit!

1 like

Ik liep vandaag weer voor het eerst (met Mn vinger in plastic). Wilde toch naar buiten ondanks de regen en wind. Het was 5km rustig en het was heerlijk. Dinsdag weer controle bij de dokter en hoop dan weer 8km te kunnen lopen.

2 likes

Ik heb nog steeds last van mijn knie :cry:. Ik ga wel braaf 3x per week naar de sportschool voor krachttraining, dus over 2 weken wil ik weer proberen om buiten te gaan hardlopen

Ik heb vandaag meegedaan met de 10 km in Breda. Eindtijd net boven een uur, heel blij mee! Ik vond het ook echt leuk om mee te doen!

Gelukkig viel het mee met de regen. Na de finish begon het echt hard te regenen, dus ik ben blij dat ik niet later moest starten.

4 likes

Ik heb ook Breda gelopen, vond het in het startvak wel koud maar had het daarna weer snel warm. Ook blij dat ik bij mijn korte broek gebleven ben. Zag echt bijna iedereen in lange broek en shirt dus twijfelde heel erg. Maar verder heerlijk gelopen in de regen zelfs een PR dus ik ben gelukkig niet langzaam geworden van de lange duurlopen. Ik merk gewoon dat ik zoveel beter loop in dit weer. Met zon en 10 graden warmer had ik dit echt niet volgehouden.

3 likes

Wat vervelend zeg! Knieƫn zijn echt verschrikkelijk af en toe. Hoop dat het over 2 weken weer beter gaat en je weer kan lopen.

1 like

Wat goed! Ja ik was ook blij met m’n kledingkeuze. Ik weet niet of ik ook zo lekker had gelopen als ik in die stromende regen had moeten lopen.

Ik zit al weer te kijken voor een nieuwe wedstrijd!

2 likes

Ik had van die compressie dingen aan en die waren me te warm. En had t idee dat ik er tragere benen van kreeg dus volgende keer ga ik zonder.

Maarrrr ik denk wel dat ik kan zeggen dat ik terug ben na mn blessure met een 10km PR :cool:
Nog niet onder de 50, maar denk dat ik dat wel kan halen met iets betere training, dus ik ben tevreden!

4 likes

Jaaa wat goed zeg! Gefeliciteerd met je PR.

Vandaag Singelloop Utrecht gelopen. Was denk ik niet de #gezelligste dit jaar :sweat_smile:
Wel mn doel gehaald, onder het uur, 59:54.

5 likes

Wat goed!

Vind die hashtag zo lame he :stuck_out_tongue: zo lelijk ook op die medaille

Serieus? Staat dat op de medaille van Utrecht? :scream:

1 like

Hahahaha waarom zou je dat erop zetten?:joy:

Ik ben speciaal van de bank gekomen om te kijken of er bij Breda ook iets stond maar nee.

Haha ja blijkbaar vonden ze dat bij de organisatie een goed idee. Voorheen werd het de snelste singelloop genoemd en vorig jaar de mooiste, maar dat kon natuurlijk niet want dat is de marathon van Rotterdam al… Ik zie dat het tegenwoordig ook dezelfde organisatie is. Beetje jammer haha (die prutsers van de utrecht marathon)

1 like

Wat ik trouwens wel irritant vind aan zo’n wedstrijd is dat mn horloge altijd afwijkt en ik me dan afvraag wat de ā€œechteā€ tijd is geweest haha. Of een parcours dan te lang/kort is of dat m’n GPS 't niet helemaal lekker doet