Precies dit!
Ik liep vandaag weer voor het eerst (met Mn vinger in plastic). Wilde toch naar buiten ondanks de regen en wind. Het was 5km rustig en het was heerlijk. Dinsdag weer controle bij de dokter en hoop dan weer 8km te kunnen lopen.
Ik heb nog steeds last van mijn knie
. Ik ga wel braaf 3x per week naar de sportschool voor krachttraining, dus over 2 weken wil ik weer proberen om buiten te gaan hardlopen
Ik heb vandaag meegedaan met de 10 km in Breda. Eindtijd net boven een uur, heel blij mee! Ik vond het ook echt leuk om mee te doen!
Gelukkig viel het mee met de regen. Na de finish begon het echt hard te regenen, dus ik ben blij dat ik niet later moest starten.
Ik heb ook Breda gelopen, vond het in het startvak wel koud maar had het daarna weer snel warm. Ook blij dat ik bij mijn korte broek gebleven ben. Zag echt bijna iedereen in lange broek en shirt dus twijfelde heel erg. Maar verder heerlijk gelopen in de regen zelfs een PR dus ik ben gelukkig niet langzaam geworden van de lange duurlopen. Ik merk gewoon dat ik zoveel beter loop in dit weer. Met zon en 10 graden warmer had ik dit echt niet volgehouden.
Wat vervelend zeg! Knieën zijn echt verschrikkelijk af en toe. Hoop dat het over 2 weken weer beter gaat en je weer kan lopen.
Wat goed! Ja ik was ook blij met m’n kledingkeuze. Ik weet niet of ik ook zo lekker had gelopen als ik in die stromende regen had moeten lopen.
Ik zit al weer te kijken voor een nieuwe wedstrijd!
Ik had van die compressie dingen aan en die waren me te warm. En had t idee dat ik er tragere benen van kreeg dus volgende keer ga ik zonder.
Maarrrr ik denk wel dat ik kan zeggen dat ik terug ben na mn blessure met een 10km PR 
Nog niet onder de 50, maar denk dat ik dat wel kan halen met iets betere training, dus ik ben tevreden!
Jaaa wat goed zeg! Gefeliciteerd met je PR.
Vandaag Singelloop Utrecht gelopen. Was denk ik niet de #gezelligste dit jaar 
Wel mn doel gehaald, onder het uur, 59:54.
Wat goed!
Vind die hashtag zo lame he
zo lelijk ook op die medaille
Serieus? Staat dat op de medaille van Utrecht? 
Hahahaha waarom zou je dat erop zetten?
Ik ben speciaal van de bank gekomen om te kijken of er bij Breda ook iets stond maar nee.
Haha ja blijkbaar vonden ze dat bij de organisatie een goed idee. Voorheen werd het de snelste singelloop genoemd en vorig jaar de mooiste, maar dat kon natuurlijk niet want dat is de marathon van Rotterdam al… Ik zie dat het tegenwoordig ook dezelfde organisatie is. Beetje jammer haha (die prutsers van de utrecht marathon)
Wat ik trouwens wel irritant vind aan zo’n wedstrijd is dat mn horloge altijd afwijkt en ik me dan afvraag wat de “echte” tijd is geweest haha. Of een parcours dan te lang/kort is of dat m’n GPS 't niet helemaal lekker doet
Dit inderdaad ik had ook weer eens 180 meter te veel.Doe ik iets verkeerd, loop ik verder of is het mijn horloge of klopt het parcours gewoon niet?Mijn 10KM tijd op mijn horloge is nu stuk sneller dan de officiële eindtijd. Ik hou altijd wel voor mezelf de officiële tijden aan als PR. Maar toen met de HM die toen 400 meter te lang was haalde ik gewoon mijn doel niet op een paar seconden. Dat was toen wel echt zuur.
Hmm ja ik denk dat het deels ook is omdat het parcours uitgaat van een “ideale” lijn en als je wat meer buitenbochten hebt oid, heb je er al snel iets bij… maar sowieso geen 400 meter lijkt me. Vertrouw m’n horloge/gps overigens ook niet per se, die heeft ook gekke sprongen en soms loop ik hele stukken door het water haha.
Ik had idd ook 170 te veel ofzo dus bij Garmin staat een snellere tijd en dat irriteert me wel een beetje (ik hou ook de officiële tijden aan idd). Gelukkig nog niet onder de 50 min, dat was nog frustrerender geweest 
Meegedaan met de 10k obstacle Harbourrun in rotterdam. Mein god wat een #&/£/%weer. Een beetje miezer… ok… maar dit. Bluhhhh. Wel gezellig met Jamai gelopen.
Ja die van egmond.