@Runnerlongs Begrijpelijk dat je de Zevenheuvelenloop overslaat dit jaar. Wat leuk dat jullie binnenkort een puppy hebben. Een hond is ook een leuk gezelschap voor het hardlopen, mits de hond dat ook leuk vindt haha.
Veel plezier en succes tijdens je trailrun dit weekend en met de marathontraining bij je vereniging! Snap dat je de afstand dit weekend spannend vindt maar gaat je lukken. Mooie voorbereiding richting de marathon.
@Chicago Goed dat je je ingeschreven hebt voor de Vuurturenloop, klinkt als een leuk evenement. Veel plezier en succes alvast!
@Carbon.monoxide Wat leuk dat je ook gaat! Voor de zesde keer, ga er vanuit dat je het een leuke loop vond ja haha. Hoe vond je de heuvels? Ik heb alleen de start en finish gezien als supporter dus weet nog niet zo goed wat ik mij erbij moet voorstellen. 
@Wegwijzer Als het je lukt om 10km te lopen, kan je ook zeker 12,5km lopen. Zoals @anon79778179 zei, trainen de meeste lopers ook niet de volledige afstand bij bijvoorbeeld een halve marathon of andere afstanden. Mocht je gaan; succes en veel plezier!
@Lovepink Goede tip van de Nike outlet, had er wel eens van gehoord maar gewoonweg niet bij stilgestaan dat ze daar ook hardloopkleding verkopen. Ik hoorde mensen alleen maar over de schoenen en die zijn niet mijn smaak - maar de sportkleding van Nike is wel heel fijn. Bedankt!

ik dacht dat het vannacht wel over zou gaan, maar als ik m’n tenen beweeg doet het écht veel zeer. Hopelijk alleen een beetje verkeerd belast.