@anon79778179 Late reactie maar ik vind de Afterschokz TrekzAir een heel fijne koptelefoon, waarbij je de omgevingsgeluiden nog kan horen. Ik heb 'm al ruim een jaar en nog steeds tevreden.
@Aguamenti en @Runnerlongs Hoop dat het met jullie beiden weer beter gaat en het hardlopen weer soepel, zonder klachten gaat! Zo vervelend als je wel wil maar niet kan - verstandig om dan wel naar je lichaam te luisteren en de nodige rust te nemen.
@littlenumbers Vind het knap dat je alsnog gegaan bent met die 10km loop, die twee seconden zijn dan wel zuur. Hoop dat je snel herstelt bent van je ingreep en weer kan hardlopen! Een spinningles voor de Zevenheuvelenloop is wel extra pittig, wauw haha.
De winnaar van de New Balance kilometer is inderdaad wel flauw, zo langzaam en dan voluit gaan. Lijkt mij niet leuk lopen op die manier.
@Carbon.monoxide Wat fijn dat het zo goed ging en je een PR hebt gelopen, ondanks dat je je niet fit voelde. Hier hetzelfde; blessure opgelopen en daardoor anderhalve week rustig aan gedaan. Van de fysio groen licht gekregen om weer te sporten, voorafgaand aan de Zevenheuvelen nog één keer gelopen met pijn dus verwachtte er niet zoveel van maar uiteindelijk ging het heel lekker en ook een PR gelopen. Bedankt nog voor het waarschuwen voor die heuvel op de 10/11km.
@Lovepink Ik ben ook benieuwd hoe het gegaan is!
Excuses voor het lange bericht, moest weer even bijlezen haha.