Harry Potter

Haha dat had ik met Hagrid die die vork in de hand van professor Banning steekt!
Ja blijkbaar heb ik toch vaak vertrouwd op de ondertiteling want het viel me echt op. Mijn vriend was mee en weet net iets te weinig van het verhaal dus had echt de neiging om heel de tijd alles uit te leggen. Na een kwartier toch maar lekker gaan genieten.

De laatste film wil ik ook wel gaan denk ik.

1 like

Hahahah goud moment. Ja, lijkt me ook tof! Deze film had natuurlijk wel heel gave soundtrack, dus misschien hebben ze daarom deze gedaan nu?

Welke sjaal heb je uiteindelijk gekozen @GroenTakje?

Ik verbaas me echt over de namen, ik vermoed dat Krenck Barty Crouch (Sr) is? En Professor Banning weet ik door de context, maar vind ik wel echt gek vertaald.

1 like

Hahaha ja de vertalingen zijn wel raar soms, maar ben niet anders gewend doordat ik de boeken vroeger gewoon in het Nederlands las. Maar klopt inderdaad! Weet je niets van de Nederlandse namen? Want Barto Krenck - Barty Crouch is nog best overeenkomend. Heb nog wel vergezochtere namen haha

Oh en heb zwart aangedaan want opeens was het een ander seizoen :rolleyes: en regende het niet meer maar was er zon.

1 like

In je vorige post had je alleen de achternaam staan, daardoor was ik niet helemaal zeker. Ik ben zo aan de Engelse versie gewend, heb wel ooit heel lang geleden 1 van de boeken in het Nederlands gelezen, kan me vrij weinig herinneren, behalve dat ik wel vond dat het goed vertaald was, en dat ik dreuzels zo’n leuk woord vond.

1 like

Ze doen de films gewoon in chronologische volgorde! Dus deel 1, 2 en 3 zijn al geweest.

De kaartverkoop voor deel 5 start trouwens op 15 mei :smile:

1 like

Vond dit een leuke video!

2 likes

9 likes

Ja ik vind die van slytherin sowieso het vetst bedacht. De andere een beetje flauw ofzo?

4 likes

Die van Slytherin zouden de enige zijn die ook wel echt zou dragen!

1 like

Mwaaa… Ik vind het juist heel erg goed passen bij hoe ze te pas en te onpas dingen aan canon toevoegt, van casual tweets tot Cursed Child en de Fantastic Beast-films.

14 likes

Deze Dobby :scream:

De Harry Potter variant van Pokemon GO is vandaag uitgekomen! Nog niet officieel in Nederland, maar met deze truc kun je hem toch al downloaden en spelen:

Net als in PoGo kun je vrienden toevoegen, dus als er al spelers zijn hier die vrienden zoeken, dit ben ik: 3848 7151 8626.

6 likes

Joehoe ik heb m ook. Even alles uitvogelen. Mijn code is: 6749 4952 4236

Code van mijn vriend, hij zoekt ook vrienden haha: 5865 2486 0945

1 like

Heb m ook net gedownload: 0197 2037 0792

Kan je al wel spelen dan? Want het klinkt alsof dat nog niet echt kan.

Klopt, kon wel wat dingen instellen maar zie nog geen dingen om te vangen/betoveren?

1 like

Ziet er wel veelbelovend uit. Hoop dat het niet lang duurt voor het hier ook volledig werkt :sweat_smile:. Dit is mijn code: 3912 9825 9824.

ik ben 3063 5428 9419!

Ik heb mijn identiteitsbewijs net aangemaakt. :nerd_face: Mijn nummer: 6847 6920 4266