Harry Potter

Ik las laatst ergens iets over een podcast met Harry Potter fanfiction en de naam leek op fantastic, maar weet de precieze naam niet meer. Ik hoorde dat deze heel goed is dus misschien heeft iemand anders er van gehoord?

1 like

Ik vind Binge Mode goed, heel veel achtergrondinfo en ook best grappig. Soms wel iets te Amerikaans, maar dat vind/vond ik bij Potterless ook. Is Unspoiled wat?

2 likes

Ga het eens proberen, zie dat ze ook heel veel andere dingen hebben besproken die me aanspreken, hier kan ik wel even mee vooruit :smile:

1 like

fantastic geeks and where to find them?

1 like

Fanatical Fics And Where To Find Them?

1 like

Volgens mij was het deze!

2 likes

Ik ben nu ook bij 2015 begonnen, vind het wel leuk, maar het geluid is echt slecht! Wordt dat beter?

YASS kaartjes geboekt!!

5 likes

Ik ga ook, de 10e. Zooo zin in!!

1 like

Jaa ik ga ook weer! Het is zo mooi iedere keer :smile:

1 like

Ohh door jou heb ik nu ook twee kaarten gekocht haha! #influenced

1 like

Schijnbaar gaat fantastic beasts per 30 april van Netflix :cry:

Fantastic Beasts 3 staat gepland voor November 2021… Dat duurt echt nog kneiterlang!

3 likes

Zo fijn, ik heb nu meivakantie en aangezien ik weinig tot niks mag doen ben ik weer alle boeken aan het lezen. Ik word er weer helemaal ingezogen en dat is echt fijn.

6 likes

Vanavond naar Harry Potter in De Doelen dus ehm… belangrijke levenskeuze: Huffelpuf, Ravenklauw, Zwadderich of Griffoendor?

6 likes

Ik ga ook vanavond! Lastminute via Rotterdampas geboekt, zo blij!

Ik ga dan maar in blauw :wink:

Dat ligt eraan in welk huis je zelf zit. Ik zou net als @Taichung voor blauw gaan, maar als jij een slytherin bent is dat wel een beetje gek.
Maar either way, heel veel plezier (allebei)!

Mocht iemand last-minute nog willen gaan, een vriendin van me verkoopt een kaartje voor aanstaande zaterdag!

Ik vond het echt gaaf! Omdat de conversaties nu luider te horen zijn viel me voor het eerst dit Harry Potter ā€˜gezegde’ op. Hermelien tegen Harry op het bal: ā€œWhat’s got your wand in a knot?!ā€ :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Gaaf was het he! Ik kende die film wel echt uit m’n hoofd en moest me echt inhouden om niet mee te praten of bepaalde bewegingen mee te doen (Sneep die zijn mouwen opstroopt als hij hun hoofden naar beneden duwt of Krenck’s handen bij z’n eerste toespraak)

(Dit klinkt echt heel gek sorry haha)

1 like