Harry Potter

Mijn code is 1679 2574 2059

Vind het tot nu toe nog wel een beetje onduidelijk allemaal :joy:

Bij mij loopt ie ook de hele tijd vast, hopelijk opstartproblemen

Jaaaa net gedownload en morgen ga ik jullie toevoegen. Mijn code is 6076 6122 1467

Ik kan alleen geen toverstaf en afdeling kiezen. Dan krijg ik een error. :sob:

Ohh ik wil ook maar mijn accu is zo slecht :pensive: en ik ben bang voor de verslaving haha

Wat zijn die vlaggen? Die heb ik helemaal niet in de buurt…

Ik heb de app ook net gedownload. Ik heb iedereen hier toegevoegd, mijn vriendencode is 7256 8808 8076. Wel jammer dat het net deze week echt te warm wordt om veel rond te wandelen.

Net een hoop mensen toegevoegd! Heet Screwvenir en mijn code is 7248 5674 0819

Ik heb net met m’n man afgesproken dat we telefoonhouders voor op de fiets gaan halen zodat we fietstochtjes kunnen maken:joy: hij is al jaren PokĆ©mon go verslaafd maar dat vond ik nooit leuk. Nu kunnen we samen spelen

7 likes

Bij mij vergelijkbaar met Pantalones haha, heel veel! Ze hebben hier toen al met pokemon go van 1 landmark met verschillende onderdelen, voor elk onderdeel een eigen stop gemaakt :speak_no_evil: Ik woon daardoor op een herberg, omdat ze de delen een beetje verspreid op de kaart hebben gezet haha
En soms kan ik ook bij een vesting. Alleen die vlaggen zie ik nergens!

Heb jij dan ook weinig foundlings die opkomen? Of krijg je die wel?

Het is wel echt veel wat erin zit hĆØ, van alles apart een voortgangsniveau, en zoveel verschillende dingen om te verzamelen en opdrachten te halen :scream:

Ik ben 0544 0362 0730 :grin:

Waar zien jullie je vrienden code staan? Of kijk ik er echt gewoon overheen :sweat_smile:

Ik ben nog even alles aan het uitvogelen maar dit is mijn code :
1238 7066 5095

Snapt iemand wat je bij dit moet doen? Tovenaarsuitdaging heet het. Heb het al 10x geprobeerd maar wordt elke keer verslagen zonder überhaupt maar 1x de tegenstander te raken. Dus volgens mij doe ik het verkeerd.

Mijn vriendcode is 8918 3709 0944, ik ben wel enthousiast want ik woon in een drukke omgeving dus wil gelijk spelen maar ben helaas brak.

Ja dit had ik ook vannacht! Kon ook op internet niet vinden hie het moest. Krijg ook geen enkele mogelijkheid om een spreuk te doen ofzo

Ik heb het net gedownload! Mijn friend code is 948637507211. Zit gelukkig redelijk wat in de buurt, zijn ook excact dezelfde stops als in Pokemon Go :joy:

Ik ga proberen het uit te leggen, maar weet niet of het lukt haha:

Als je dat icoontje hebt wat nu in beeld staat, tik je het scherm aan (niet loslaten) en dan krijg je nog een icoontje wat met jouw vinger meebeweegt. Dan moet je jouw icoontje naar ā€˜zijn’ icoontje bewegen en dan komt er een rondje om jouw icoontje wat voller gaat hoe langer je jouw icoontje op zijn icoontje houdt. Als het rondje vol is, dan kun je een spreuk doen op dezelfde manier als bij de vondelingen (of hoe heten die dingen ook alweer haha).
Je hebt nadat je het scherm aantikt een korte tijd om de icoontjes op elkaar te houden, dus als je niet snel de icoontjes op elkaar doet en op de goede plek houdt, dan is je aanval voorbij.

Het is wel echt even doorkrijgen en oefenen voordat het lukt vond ik!

En ik ging proberen een screenshot te maken maar dat lukte helaas niet omdat de tijd zo kort is en ik mijn vinger dus ook niet kon loslaten haha

4 likes

Ik zit maar als een dwaas te vegen op het scherm in de hoop dat ik iets goed doe maar er gebeurd weinig.

Ik ga het straks weer proberen! Dankjewel.