Ik heb het net gedownload maar moet nog wel een beetje uitvogelen hoe alles werkt hoor, heb de pokemon go hype een beetje gemist dus het is allemaal nieuw voor me!
Mijn friend code is 5851 3677 4217
Ik heb een paar mensen al toegevoegd. Mijn vriendencode is 2827 7738 1426.
Soms dan lijkt er ineens vanalles in mijn omgeving te zijn, maar dan loopt de app vast en als het opnieuw opstart is alles weer weg
Oke ik heb t gedownload, ga nu iedereen van hier toevoegen haha. Mijn vriendencode is 6721 4471 7711
Oh dankjewel!
Heb net even iedereen hier toegevoegd
Mijn vriendencode is 3728 8898 3531
En ik heet Semlie.
Ik heb net een rondje gelopen en vind het wel leuk! Maar ben ook wel een sucker voor spelletjes waar je dingen moet zoeken en verzamelen en die nooit eindigen.
Heb alleen echt heel vaak dat ie vastloopt en ik ‘m dan niet opnieuw kan opstarten
Mijn vriend en ik hebben net ook anderhalf uur rondgelopen, maar toen was mijn batterij bijna leeg, dus moesten we wel naar huis
Dit is mijn friendcode 3438 9424 4574! Heb de meeste mensen al een verzoek gestuurd, haha
Ik ben net begonnen, het ziet er echt leuk uit!
mijn code: 3097 8907 0514
Ik heb een heleboel van jullie toegevoegd, ik ben met nnx op het einde! Mijn code is 9427 2547 6173
Oh mijn code is trouwens 2990 7943 7434.
Mijn naam komt uit een reclame
Ik * zit rustig in de bibliotheek*
App: JE GAAT TE SNEL, niet dit spel spelen als je aan het rijden bent.
Ok.
Ik heb een aantal mensen toegevoegd, maar niet iedereen omdat het teveel werk werd mijn code is 8461 3878 2831
Ik zit ook mensen toe te voegen! Mijn naam is hetzelfde als m’n naam hier. M’n code is 9532 1658 2332
Mijn code is 5805 8478 9838
Ben nog ik de ontdekkingsfase
Ik weet niet of je het onderhand al weet, maar bovenin zit het scherm zie je een soort van icoon zitten en je moet die op de target krijgen! Dus zet je vinger op de target en beweeg met je vinger rond totdat je het icoontje ziet bewegen en erop krijgt. Die ‘laadt’ zich dan op en vervolgens krijg je het teken om een spreuk te doen. Hoop dat ik het een beetje goed heb kunnen uitleggen
Ik heb een aantal mensen toegevoegd. Weet nog niet wat je aan de vriendschappen hebt.
Mijn code: 7428 0508 9621
Ik snap er nog niet heel veel van. Hebben jullie ook dat je voor sommige gevondelingen wel een afbeelding moet plaatsen en dat je dat bij andere niet hebt?
Je moet ze sparen. Voor sommige hoef je er maar 1 te verzamelen en voor andere weer 4, 8 of 11
Oo, nu zie ik het, dankje!
Haha ja ik heb me al een aantal keer een enorme nerd gevoeld
Bij Pokémon kan je nog doen alsof je aan het appen bent, maar hier moet ik heel geconcentreerd figuurtjes maken