Ja maar die is wel echt volgens mij!
Ik zit ook helemaal in het boek en moest zelfs even opzoeken dat Remus toch echt een kind heeft in het ‘echte’ verhaal.
Maar ik snap wat je bedoelt! Hij lijkt zeker op Sirius.
Oh ja die zie ik wel! De soort van algemene fancast is Ben Barnes en dat zie ik ook wel
En Andrew Garfield als Remus vind ik ook erg goed werken
Zo wat een aanrader zeg, All The Young Dudes, ik zit er helemaal in! Vind het heel knap geschreven met zo veel detail voor dat tijdperk in de UK! Het voelt echt als canon.
En wat ik ook zo tof vind is dat je door de zinsopbouw het accent zowat kan horen van bepaalde karakters. Er is bijvoorbeeld een Welshe vrouw in het verhaal en alles wat ze zegt is zo typisch Welsh qua woordkeuze en cadans, zo mooi gedaan.
Jaaa dit is zo Sirius. Ik wil dus nu die film kijken , (picture of Dorian grey)
Puur omdat ik dat als Sirius zie en daar een paar uur naar mag kijken
Edit: maar @anon50301661 en anderen, na dat je ATYD uit hebt, kom je in een gat. En dan kom je op TikTok, en dan zijn er duizenden filmpjes van deze twee acteurs verwerkt en dan eh tja. Dan wordt dit de waarheid.
Hij (Ben Barnes) weet zelfs dat hij in de fandom als Sirius wordt gezien , dat zei hij toen op insta
Aaron Taylor Johnson is geloof ik het populairst als James
En er zijn meerdere Lily’s maar Sophie Skelton zie ik het meest volgens mij
En er zijn ook meerdere Pettigrews maar Dane Dehaan vind ik wel echt goed gevonden
Ik ben fan van Timothée Chalamet als Regulus!
Haha huilen. Ik snap maar de helft van deze tekst, maar in mijn ogen praat gen z wel echt zo op internet :’)
Kwam deze laatst tegen op Reddit, haha:
Ik ging dit dus om precies die reden doen, maar wat een doodsaaie film. Ik heb 'm halverwege uitgezet haha. En het paste in m’n hoofd niet bij hoe Sirius is (duh, want het is Ben Barnes die Dorian Grey speelt maar ik had verwachtingen
)
En ik sluit me volledig aan bij de fancasts hierboven. Kan ze in m’n hoofd ook niet anders meer zin. ATYD heeft me trouwens gisteren bij de pubquiz van Upbeatles over de HP wereld wel geholpen! Marlene McKinnon had ik anders nooit geweten.
Ohja die wilde ik er nog bijzetten maar vergeten! Vond dat iets lastiger in te komen omdat ik hem al beter kende van andere dingen maar inmiddels zie ik dat ook wel ja!
Ik heb alle films op DVD, alleen film 6 weiger ik te kopen. Zo kwaad word ik ervan. Het boek is juist super interessant doordat je de achtergrond van Voldemort meer te weten komt etc.
En dan is de film een romantische komedie?? Aaaaargghhhh
Over fantastic beasts kan ik niet eens beginnen. Hoezo heeft Dumbledore plots nog een broer als die moeder al dood was en is die ene persoon de dochter van Voldemort? (Als ik het mij goed herinner)
Vreselijk. Geef mij maar fanfiction
@anon50301661 in mijn hoofd is dit Sirius! (100% approved door jou weet ik zeker).
Vooral nu ik Dept of Time aan het lezen ben is dit canon Sirius.
Heb je alle fan films op youtube al ontdekt? Ook leuk om te kijken als je in een zwart gat valt.
Heb er ooit een post over gemaakt: Harry Potter - #1320 door Amandelbloesem
Love je enthousiasme trouwens!
Mary en Marlene zijn ook echt volledig gebouwd op fanfics haha. Althans, de info vanuit de boeken is summier. Haha
Ik vind het echt heerlijk hier andere Potter gekken te ontmoeten
@anon50301661 ja ik durf niet te stemmen maar volgens PotterMore ben ik een Hufflepuff
Nouja Slytherin past ook niet echt bij me, en dapper ben ik ook niet dus Gryffindor ook niet. Maar ik dacht eerder aan Ravenclaw but okay…
Fantastic beast and where to find them vind ik echt leuk! Het tweede deel is soms wel wat vaag, maar ooh die beesten. En die grappige bakker en die vrouw en haar zus en de hoofdpersoon. Ik ben echt nieuwgierig naar deel drie.
Hahahaha ja ik heb hier ook heel hard om gelachen! volgens mij heeft hij het over een frisse bries. Love de humor in de boeken