Harry Potter

Yes! Ik ben er zelf net in begonnen, begin aan hoofdstuk 2 nu en het is echt direct vanaf het eerste hoofdstuk spannend.

https://archiveofourown.org/works/10672917/chapters/23626929

Ik mag van mezelf niet beginnen voor de kerstvakantie :rofl:
Ik ken mezelf langer dan vandaag

2 likes

Same :rofl:

1 like

Haha! Ik ben nu op mini vakantie (vandaag jarig). In een yurt middenin Drenthe dus ik heb hem ook expres bewaard om nu te lezen. En oooooh jongens het is een aanrader hoor! En ben pas bij hoofdstuk 6 van de 156 :joy:

3 likes

Hou op :rofl:, straks begin ik er toch stiekem aan en slaap ik weer een week niet :rofl::rofl:

1 like

Late reactie, maar waar heb jij de Minalima versie besteld?

Ik wilde beide boeken op de website van MinaLima zelf bestellen, alleen het lukt niet met de betaling.

Ze staan ook op Bol.com, maar daar wijken de ISBN zo af (geen idee of dat verder nog iets uitmaakt) en in de reviews heeft iedereen het over de versies van Jim Kay.

Jaloers. Ik zou echt graag mijn geheugen kunnen wissen zodat ik ze zonder kennis opnieuw kan lezen.

7 likes

Was geen vraag aan mij, maar ik werk zelf in een boekhandel die aangesloten is bij Libris en ik kon ze daar bestellen! Zie dat ie ook in de webshop daar staat, maar je zou ook je lokale boekhandel even kunnen bellen/mailen misschien?

1 like

Wauw. Ik ben echt stik jaloers.

2 likes

Ik heb deze gisteren gekregen van de Sint :heart_eyes:

38 likes

Ik heb ze bij Amazon besteld!

1 like

Ik heb hem bij donner besteld

1 like

Heb net beide Minalima versies besteld :hugs:

Vind page to screen ook nog steeds zo leuk om doorheen te bladeren.

3 likes

Vanavond hebben de upbeatles weer een Harry Potter quiz, altijd leuk om ff je kennis te testen en zijn vaak leuke rondes!

2 likes

:sob:

13 likes

Wat isssss dit, help ik voel me 80.

Die ‘Mrs. Dursley was a total Karen’ vind ik wel leuk trouwens.

3 likes

haha ik wil dit lezen :joy:

3 likes

Hahahah ik begrijp hem ook niet helemaal, maar het is in de taal die Gen Z tegenwoordig gebruikt geschreven.

1 like

Hahaha help, ik wil dit hebben

1 like

Iemand heeft in de comments een Schotse versie gepost :rofl:

Komt van deze Reddit trouwens: https://www.reddit.com/r/harrypotter/comments/r87mvh/accidentally_bought_the_gen_z_how_do_you_do/

11 likes