Harry Potter

Ja maar ik kon daar nog wel inkomen want “jaren in Azkaban doen je geen goed,” en z’n haar zat wel mooi uiteindelijk :rofl:
Maar jonge Sirius en James hadden in mijn beleving echt twee hunken moeten zijn waar je U tegen zegt :nerd_face:

2 likes

Op jullie aanraden heb ik ATYD gelezen, wat een mooi verhaal, ik kon echt niet stoppen met lezen :heart_eyes:. Een uur nadat ik het uit had had ik gitaarles, en toen de leraar vroeg hoe het met me ging begon ik te huilen, hahaha.

10 likes

Oh door al jullie berichtjes heb ik ook weer zin gekregen om fanfiction te lezen. 10 jaar geleden was dat echt mijn leven. Maar even praktisch hebben jullie allemaal een e-reader of lezen jullie op je telefoon of laptop? Want die laatste lijken me zo oncomfortabel…

Ik heb het op m’n telefoon gelezen en vond dat juist wel ideaal: kan je op de wc lezen, en op je werk, en tijdens het koken, en terwijl je doet alsof je met je kinderen speelt, en in de trein… en geloof me, dat ga je willen.

4 likes

Ik lees echt nooit fanfics en ik wil dit lezen nu. Maar ik wilde ook afkicken van zoveel op mijn telefoon zitten :nerd_face:

1 like

Ik lees de pdf’s op mijn iPad! Dat gaat heel prima.

2 likes

Ik heb heel lief de pdf van @Dazed gekregen. En die heb ik omgezet naar een epub en op mijn Kobo gezet. Nog niet gelezen maar zag er wel prima gelukt uit na het omzetten :+1:t2:

2 likes

Oh klinkt goed! Ik moet het gewoon proberen, dan zie ik vanzelf wel of het comfortabel is. Ik heb echt al weer helemaal zin om in die andere wereld te duiken!

1 like

Via Archive of our own kan je met een klik het EPUB bestand downloaden en die lees ik dan op m’n iPad!

3 likes

jup… Guilty a.f.

2 likes

Ik ben ook begonnen met ATYD (e-reader). Nu op 9% en kan/wil niet meer stoppen

5 likes

Jaaaaa ik verheug me hier zo op! Heb al met mijn zus afgesproken dat ze het bij mij komt kijken. Dan maken we er een avondje van met HP style eten. Kom alleen niet verder dan boterbier :rofl:

Ik heb een onofficieel HP kookboek :joy:. Als je wil kan ik wel even kijken voor wat makkelijke dingetjes en foto’s sturen.

2 likes

Ja leuk!!! Graag :relaxed:

3 likes

Komtie hoor!

Opties eten:

eten

Ik heb ook een boek met HP cocktails dus daar heb ik ook wat foto’s van gemaakt.

Cocktails

9 likes

Oehh, ben benieuwd. Vond de 2e fantastic beasts matig maar de stukjes aan het einde van dit filmpje zien er wel weer leuk uit!

9 likes

Ik vind echt alles wat ook maar enigszins te maken heeft met HP fantastisch. Ben echt totaal niet kritisch :rofl::rofl:

Zag ook nog deze voorbij komen en couldn’t agree more:

15 likes

Hahah ik ook hoor! Love it!

1 like

Nu ik in de vlog van Bonnie Harry Potter zie wil ik de boeken weer herlezen :smiley:

Oké help ik heb nog maar 1 hoofdstuk te gaan van m’n fanfic. :sob: Sowieso ga ik in een zwart gat terecht komen hierna…

Edit: oké ik heb hem uit. Nu ga ik even in een hoekje liggen huilen en bedenken wat ik nu in godsnaam met m’n leven ga doen.

2 likes