Harry Potter

Heb net boek 1 van Minalima gelezen. Ik heb de boeken nooit in het Engels gelezen. Hierdoor en door de illustraties van Minalima was het net alsof ik weer voor het eerst het boek las. Echt heeerlijk hahaha :heart:

De Minalima versies zijn echt een aanrader. Echt zooo mooi!

3 likes

Ik ben er gisteren ook in begonnen! Het is inderdaad echt een mooi boek, zeker een aanrader :heart_eyes:

1 like

Nieuwe Fantastic Beasts trailer!!!

22 likes

Oehh, ik vond de vorige Fantastic Beasts film eigenlijk helemaal niets, maar ben nu toch wel weer excited! Ben heel benieuwd!

2 likes

Jaa herkenbaar!! Deze lijkt me echt tig keer leuker :see_no_evil:

1 like

Ik wil weer zo graag in deze wereld gezogen worden :heart:

3 likes

Oh lord het ziet er fantastisch uit hoor :star_struck:

2 likes

Ben niet bijzonder excited door deze trailer, maar Mads Mikkelsen als Grindelwald hadden ze echt al vanaf film 1 moeten doen :ok_hand:t3:

16 likes

Kan niet wachten! Deze vind ik er een stuk beter uit zien dan het tweede deel :slight_smile:

2 likes

Helemaal mee eens! Zo’n ander gevoel dan Johnny Depp vind ik, komt zoveel serieuzer over. Depp was echt zo’n typetje dat hij al jaren speelt.

1 like

Debt of time uit :sob:

Gelukkig staan er nog een paar aanraders in het topic!

Edit: heb nu gedownload
I want to be good (wolfstar)
ATYD Sirius’s perspective
the Story of Regulus Black years 5-7 (maar bedenk me nu dat ik misschien nog 1-4 moet opzoeken eerst, weet niet of die bestaat)

Allemaal Marauders era :heart: Ik ben echt zo blij dat ik archives of our own heb ontdekt! Vond het altijd al zo jammer dat het ophield bij alleen de HP boeken. Heb nu het gevoel dat ik oneindig door kan :heart_eyes:

5 likes

Zo leuk! Ik ben echt heel benieuwd. Deze films vind ik ook een stuk beter dan die van Harry Potter. Misschien komt het omdat dit verhaal geen tieners als hoofdpersonen heeft en er dan ook minder tiener spul aan bod komt. Ik vind sowieso de hoofdpersonen al leuk en die dieren zijn echt fantastisch. Kijk er naar uit.

3 likes

JA MAAR die is nog niet af haha. Ik houd die nu met mail notificaties bij. Net als ‘Shifting Lines’ (Zit al in derde boek geloof ik!).

1 like

Moest hier zo hard om lachen!

15 likes

Whaha ik ook! Zag ‘m net al op een HP fb pagina.

1 like

Ik heb hier over nagedacht en dat laatste heb ik ook. Er zijn inmiddels veel youtubefilmpjes en podcasts waarin kritiek geleverd wordt, dingen helemaal geanalyseerd worden en de plotholes worden uitgelicht. Ik wil eigenlijk liever de boeken nog een keer lezen zonder aan al die dingen te denken. Gewoon heerlijk onwetend en naief :pray:.

2 likes

Het gaat mentaal even niet zo lekker hier en de afgelopen dagen waren alles behalve leuk. Maar toen kreeg ik vandaag opeens een cadeautje van drie forumvriendinnen :heart:.

49 likes

Ik ben spuit 11, I know, maar ik ben dus helemaal hooked aan The Sacred Text podcast. Los van de verdieping van het verhaal vind ik het ook echt onwijs inspirerend voor mezelf als persoon.

Dus nu ga ik mezelf een Engelstalige boekenset cadeau doen en alles opnieuw lezen. En The Cursed Child zelfs voor het eerst :scream:

7 likes

Ik weet niet wat die vrouw nu weer heeft gezegd, hou het inmiddels niet meer bij allemaal, maar ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om deze er in te gooien

7 likes

Hahahaha ja ik moet er elke keer weer heel erg om lachen

En beter dat ze eruit is geknipt! Heel chill hoe iedereen collectief klaar met haar is