Harry Potter

Deze via bookdepository besteld:
Illustrated edition
En deze via bol.com:
Want goedkoper dan bovenstaande website

2 likes

Love Harry Potter! :heart:

Ik had de boeken al lang niet meer gelezen, en nu met dat hete weer had ik zin om het vijfde deel te lezen omdat het dan ook begint in een hete zomer en ik dat daar altijd mee associeer. Ben zo blij dat ik weer begonnen ben met herlezen. Boek valt bijna uit elkaar na al die jaren, maar oh
 maakt me zo gelukkig. Denk dat ik daarna gewoon in zes verder ga en zo maar rond ga haha.

Pottermore was ik ook vergeten, ga ik weer eens checken.

8 likes

Ik ben nu the Deathly Hallows aan het luisteren en aah, het is zo fijn. <3 Ik heb deze niet zoveel gelezen als de andere delen (3 x tegenover 30 x Philosopher’s Stone en Chamber of Secrets :joy:). Ik vind dit deel nu nóg beter dan vroeger, het zit allemaal zo knap in elkaar en ik vind het leuk dat het trio nu wat volwassener is.

Hierna ga ik denk ik de illustrated editions lezen, want ik heb de eerste twee delen al 2 jaar en nog steeds niet gelezen. :see_no_evil::see_no_evil:

6 likes

Dankzij dit topic ook maar weer eens van voor af aan begonnen. Ben nu halverwege chamber of secrets en de rest gaat woensdag mee op vakantie!

2 likes

Mijn 2e boek is binnen :heart_eyes::heart_eyes:

Chamber of secrets is nog onderweg!

Kijk hoe moooooooi :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

22 likes

Zo mooi! Heb deel 1 al en ga na mijn vakantie deel 2 en 3 ook bestellen.

1 like

Ik ben net klaar met The Halfblood Prince. Heerlijk om alle boeken opnieuw te lezen.

Deze mini docu kwam ik laatst tegen op Youtube. Vond het echt leuk om te zien! (Had hem ook op het andere forum geplaatst). De rest van dat kanaal is trouwens ook heel leuk.

6 likes

Tip! Deel 2 is via the bookdepository het goedkoopst en deel 3 via onze mattie Bol

1 like

Dank voor de tip! Zal eens kijken.

1 like

Yes! Heb precies hetzelfde gedaan. Ik heb vorige week al deel 3 binnengekregen, vandaag 1 en ik wacht nog op deel 2 :heart_eyes:

Ze hadden trouwens bij bol ook leuke HP notitieboekjes in de aanbieding :see_no_evil:

1 like

Oooo. Die heb ik helemaal gemist!
Maar eens even kijken dan.
Op deel 2 wacht ik nu ook nog. Maar ik verwacht dat deze er met een dag of 5 wel is :slight_smile:

2 likes

Ojaa! Harry en J.K. Rowling zijn jarig vandaag :smiley:

9 likes

Heeft iemand 1 van de “HP in concert” gezien? Hoe was dat?

1 like

Heb deze week alle films gekeken, echt heerlijk. Merkte dat ik de eerste paar films al vaak heb gezien maar de laatste twee minder vaak dus dat was leuk die weer te zien. Vind dat Helena Bellatrix zo goed speelt, ben benieuwd hoe zij zal zijn in the Crown.

3 likes

Ah ik ging dit net kijken en aan het eind zit het stukje dat Dobby dood gaat, ik kreeg echt weer tranen in mijn ogen :sob:

1 like

Was dit in Göteborg toevallig? Want daar liep ik ook langs zoiets maar dan net te vroeg :frowning:

Ja ik! Ik ga ieder deel heen :smiley: Het is echt fantastisch. Sowieso is de Doelen een mooi theater en combineer ik het altijd met een avond uit eten. Dus de avond start al goed.
Je kijkt recht uit op het orkest en daar boven hangt een groot scherm waar je de film op ziet. De muziek komt dus niet van de film zelf, maar wordt gespeeld door het orkest.
Vanaf deel 3 hoort er ook een koor bij en wordt het nog iets dynamischer. Maar het concept is sowieso geweldig!
Inmiddels zijn deel 1 t/m 3 geweest en wacht ik nu op de announcement van deel 4. Het is echt een aanrader!

1 like

Dank je wel, dat klinkt echt goed! Ik zou niet in Nederland gaan kijken, maar waarschijnlijk in Londen. Daar wordt de derde in oktober gedaan. Het zou wel tof zijn om er dan een HP-vierdaagse van te maken of zo (beetje duur wel, alles samen :sweat_smile:).

Ik vind het altijd zo leuk om de boeken te zien in andere landen. Dit was in Noorwegen.

11 likes

Ja sommige landen hebben echt zulke lelijke omslagen! Maar er zijn ook echt heel veel mooie gelukkig :slight_smile: