Harry Potter

Ja!

Geniet mijn live samenvatting van het lezen met spoilers

22:30
Net voorbij het Regulus deel. Ik moet echt meer Regulus. Meer. Meer. Meer.
Op naar het Remus deel…

Pffff bijna uit - 0:37 :crazy_face:
Moomy,” pulling his fingers out of his mouth and looking up at Sirius. “Moony.” :broken_heart:

0:43
Ooh no ik ben bij Halloween - it’s about to happen :weary:

0:50
He never did feel the sun again.

:weary::white_heart:

Ps. Ze gaat een wolfstar sequel schrijven hè. Can’t wait :fearful:

2 likes

Oooh dat is bijna niks meer! Heb je het al uit?

Aaargh waarom begrijp ik niet hoe je moet blurren? Dan maar zonder spoilers!

Door deze fanfic ben ik echt gek op Regulus geworden.

Vond het een mooie afsluiter. Niet bijzonder mooi, gewoon goed. Je weet immers al wat er gaat komen.

Ben nu bezig in Sanctuary, een wolfstar. Is wel een hele trage (ben op 152 pagina’s en het is nog steeds september in het eerste jaar op Hogwarts). Leest goed weg! Weet alleen niet of deze al af is of nog ge-update wordt.

1 like

Ja, vandaag uitgelezen op mijn vrije dag! :raised_hands:t2: Vond hem leuk, maar vond Debt of Time beter.

Er is ook een versie vanuit het perspectief van Sirius. Misschien dat ik nu ga lezen. Maar wil even een dagje pauze, haha. :joy:

Ik ben op TikTok nu wel in een Harry Potter/Maurauders gat gevallen. :heart_eyes:

1 like

Heb je een linkje hiervan? Vind heel veel hits op Sanctuary namelijk :relaxed:

Zo herkenbaar, ik zit ook in die TikTok fuik. Nu ook in de Regulus fuik haha.
En ik wil die ook nog lezen haha, die vanuit Sirius z’n perspectief!

@Golden klink goed, Sanctuary. Misschien ga ik nu ook wel lezen!
Is het deze? Show Chapter | Archive of Our Own

Ik moet ook nog zoveel anderen bij lezen haha. Maar van sommige heb ik nu besloten te wachten tot ie ‘af’ is. Anders is het zoveel door elkaar…

3 likes

@Fishing heeft de juiste gepost hierboven!

1 like

@Golden … de epiloog, die nog zo’n 10-20 pagina’s is, komt binnen 24u. :cold_face:
(Choices)

Edit:
23:23 it’s there

2 likes

Oef.

Stond ook op de tumblr van Soph :see_no_evil:
Kom maar doorrrr

Denk dat dit een iets betere plek is dan het meme topic. Deze werden gedeeld in de Fanatical Fics discord en omdat ik 5 jaar oud ben moest ik hardop lachen om deze laatste.

9 likes

ja echt zo stom gedaan dat moment! dit is beter:

10 likes

Nou ik zit in ATYD Sirius’ perspective- en het is :raised_hands:t3:.
Leest lekker weg!

5 likes

Yes! Ik ook! Echt leuk!

1 like

Ik heb net the debt of time uitgelezen. Ook weer net zo leuk als atyd. Vind wel dat er in de laatste 200 pagina’s snel een eind aan wordt gemaakt.

1 like

Ja, ben ik met je eens. Dat is wel jammer. :no_mouth:

3 likes

Nou, ben alweer begin van jaar 6! Heeerlijk!
Zit ook weer helemaal in m’n wolfstar mood haha. Ga denk ik ATYD herlezen op vakantie.
En nog wat andere fanfics die ik volg die nog niet af zijn en ik bewust al een paar maanden niet bij lees omdat ik het kon opsparen haha

3 likes

Er is ook een Peter’s POV! :upside_down_face: Ik durf er zelf niet aan te beginnen whaha! Dus ik ben op zoek naar iemand die durft. Het is nog een WIP maar ben geïntrigeerd wel.

Owh, klinkt wel interessant… :speak_no_evil:maybe…

2 likes

Ik ben maar die Harry Potter high tea in Eindhoven geweest en het qua thema echt teleurstellend. Wel lekker gegeten!!

1 like

Haha ik heb niks met Peter , denk ik. Maar ik had ook niks met jegulus of de combi dramione… and we all know how that turned out :rofl:

4 likes