JA TELL ME.
Ik spiek hele tijd op dr tumblr. Ze is er mee bezig, heeft het af maar wil het samen met de epiloog uploaden ofzo en die is nog niet af.
Maar de kleine previews op tumblr maken dat ik ht alleen maar NOG MEER NU wil.
Dat vorige hoofdstuk was zó goed😭 (en heel lang gelukkig, maakt het het wachten toch waard)
Halloooo zet please al deze aanraders ook in de spreadsheet!
Ga ik doen!! voel mij nog wat een beginner met fanfics. Lees het nu pas sinds 1,5 maand denk ik.
Jaaa ik moet daar nog steeds induiken …
haha oh ja, done!
Mijn haar is geïnspireerd door Narcissa Malfoy! Ik heb het al enkele maanden maar had het hier nog niet verteld. Ik heb het vandaag net bijgewerkt. Ik heb dus twee blonde stukken langs elk oor, met nog een laag donker erover. Misschien deel ik wel een foto maar ik probeer eigenlijk anoniem te blijven
Oeeeh Ben nu wel heel benieuwd haha
Zal straks mss toch een semi anoniem fototje delen
Oke hier is een slechte zijwaartse selfie. Het is zelf gedaan dus zeker niet perfect! Snel rommelig opgestoken, zeker niet zo netjes als Narcissa
Omg ja. Dit lijkt wel echt ja
—-
@Golden
HIJ IS ER
Maar ik twijfel nu of ik tussen de bedrijven door op m’n werk dit ga lezen, en dan vanavond als de kinderen slapen nog wat ga werken… of vanavond er voor ga zitten
Ik ga me NU ziek melden
(Grapje maar wil wel)
Ik heb All The Young Dudes uitgelezen nu even laten bezinken en dan beginnen aan een andere fanfic!
Oh, moetnog 200 pagina’s!
Kinderen in bed? Mijnes wel (peuter wil alleen niet slapen). Ik ga nu beginnen. Zal straks melden hoe hard ik heb gehuild
Ja!
Geniet mijn live samenvatting van het lezen met spoilers
22:30
Net voorbij het Regulus deel. Ik moet echt meer Regulus. Meer. Meer. Meer.
Op naar het Remus deel…
Pffff bijna uit - 0:37
“Moomy,” pulling his fingers out of his mouth and looking up at Sirius. “Moony.”
0:43
Ooh no ik ben bij Halloween - it’s about to happen
0:50
He never did feel the sun again.
Ps. Ze gaat een wolfstar sequel schrijven hè. Can’t wait
Oooh dat is bijna niks meer! Heb je het al uit?
Aaargh waarom begrijp ik niet hoe je moet blurren? Dan maar zonder spoilers!
Door deze fanfic ben ik echt gek op Regulus geworden.
Vond het een mooie afsluiter. Niet bijzonder mooi, gewoon goed. Je weet immers al wat er gaat komen.
Ben nu bezig in Sanctuary, een wolfstar. Is wel een hele trage (ben op 152 pagina’s en het is nog steeds september in het eerste jaar op Hogwarts). Leest goed weg! Weet alleen niet of deze al af is of nog ge-update wordt.
Ja, vandaag uitgelezen op mijn vrije dag! Vond hem leuk, maar vond Debt of Time beter.
Er is ook een versie vanuit het perspectief van Sirius. Misschien dat ik nu ga lezen. Maar wil even een dagje pauze, haha.
Ik ben op TikTok nu wel in een Harry Potter/Maurauders gat gevallen.
Heb je een linkje hiervan? Vind heel veel hits op Sanctuary namelijk