Harry Potter

Ik had ook gehoopt hem in de kerstvakantie te kunnen spelen, helaas maar fijn dat er iniedergeval een datum is!

2 likes

Ja had gehoopt rond kerst! Geloof ook dat er in de eerste instantie aangekondigd werd dat de release rondom het “holiday season” zou zijn. Maar we wachten er inmiddels nu al zo lang op dat dat een maand extra ook niet echt meer uitmaakt. Zolang het nu maar echt helemaal af is :sweat_smile:

3 likes

Dat is op mijn verjaardag. Het had zo moeten zijn :sweat_smile:

6 likes

Ja ik zag dit ook al. Kon 2 weken geleden in Londen ook geen enkele passende versie vinden dus denk dat er echt geen andere is :pensive:

2 likes

Harry Potter : A Forbidden Forest Experience in Brussel Dit komt in november naar België, lijkt mij heel erg leuk! Misschien vinden sommige van jullie, dit ook interessant!

5 likes

Ik ga hierheen in Engeland volgende maand dus ik zal een update geven hoe het is!

7 likes

Ik sta al op de wachtlijst :smiley:

1 like

Had al enthousiast tegen mn kind gezegd om er heen te gaan, maar t is gewoon best wel heel duur voor 4 personen zie ik… zou er nog iets anders harry potterigs zijn wat leuk is en iets meer betaalbaar? (Of beter dan even doorsparen voor ooit zo’n themapark?)

Gekocht! Ben heel benieuwd want best wel duur.

4 likes

Zoveel respect voor deze beslissing, maar wat vind ik dit ook jammer voor mijn collectie… Ben wel benieuwd wie de fakkel zal overnemen, hopelijk is het iemand met een gelijkaardige stijl!

5 likes

Ik heb beiden gedaan in een trip. De Cursed Child is wel echt een hele lange zit. Vond het het wel dubbel en dwars waard, maar dat zou ik alleen doen als je zeker weet dat ze het leuk gaat vinden. De studios zijn sowieso wel raak denk ik!

Ohja en wat hieronder wordt gezegd: check of er plek is. Een maand van te voren boeken is voor beiden kortdag.

Ik heb de tour gedaan en vond het echt heel gaaf. Cursed Child staat nog op mijn lijstje. Weet niet hoelang je gaat, cursed child is met 2 delen, ochtend/avond indien plek.

2 likes

Ik merk echt dat ik Harry Potter tegenover mezelf niet meer kan verantwoorden. Ik was echt een enorm Harry Potter kind vroeger, dus ik vind het heel jammer maar het voelt niet hetzelfde meer… Ik heb nog kaartjes voor het concert maar meh

8 likes

Ik weet niet zo zeker of je met de Cursed Child langer zoet bent. Zelf ben ik er niet geweest omdat het me totaal niet trekt, dus daar kan ik verder niet zoveel over zeggen. Wel ben ik twee keer bij de studio’s geweest en vond dat ook de tweede keer nog heeel erg leuk (ze hadden best wel veel dingen toegevoegd in een paar jaar, echt hele toffe ook). Ik ben er beide keren 3-4 uur geweest.

En zoals de rest al zei, ik vraag me af of ze nog kaartjes hebben voor over een maand. Mijn vriend en ik hadden hadden dik twee maanden van tevoren nog maar één mogelijk tijdslot waarop we konden gaan.

O ja, wat ik nog was vergeten: ik zou ook langs de winkel van Minalima gaan! Ze hebben HP-boeken, maar ook andere sprookjesboeken en prints die echt heel mooi zijn.

4 likes

Ik ben ook naar beide geweest en zou dan toch de studio tour aanraden. De musical is suuuupertof qua special effects dus echt de moeite waard om nog eens terug te gaan maar ik denk echt nog vaak terug aan die studio tour. Voor mij stond dat wel al langer op de bucketlist, dus miss dat dat nog uitmaakt maar eig ben je met beide goed af

1 like

Ik ga morgen naar universal studio’s in Florida! Ga maar 1 dag maar ga echt voor het HP gedeelte! Zoveel zin in. Hopelijk niet te lange rijen.
Zijn hier ook mensen die daar naartoe zijn gegaan?

7 likes

Nice! Je zit natuurlijk ook net voor het populaire kerstseizoen van de studio’s. Volgens mij is daar nauwelijks nog iets voor te krijgen.

Ik zou in jouw situatie denk ik voor de studio’s gaan, omdat je daar als cadeautje aan je zus samen echt veel meer plezier aan hebt denk ik. Bij CC zit je toch zes uur zwijgend naast elkaar op een stoeltje, terwijl je in de studio’s veel meer het samen beleeft en ondertussen kan lachen en kletsen.

Dat zou mijn afweging zijn iig.

2 likes

Ja! En het was fantastisch! Ik ben heel benieuwd wat je er van vindt! Heb nog nooit zo’n attractie meegemaakt.

1 like

Heel herkenbaar! De boeken lees ik nog wel en de films (heb ik op dvd) kijk ik ook nog, maar ik geef al een poos geen geld meer uit aan HP-gerelateerde dingen met het idee dat zij er tenminste niets aan verdient dan, vind ik zelf iig een prettige gedachte. Fanfiction lees ik af en toe nog wel en daar voel ik me prima over, omdat zij daar natuurlijk niks mee te maken heeft verder.

Enige is dat de game me wel echt heel vet lijkt maar daar verdient ze natuurlijk ook aan :melting_face:

5 likes

Oh ik ben van plan om die tweedehands te kopen zodra dat kan

5 likes