Oh wat suf, daar had ik helemaal nog niet aan gedacht. Goed idee, denk dat ik dat ook ga doen haha
Ah Robbie Coltrane (Hagrid) is overleden
Ik ben gisteren naar de Forbidden Forest Experience geweest in Engeland. Het was zooooo gaaf!! Als er nog mensen twijfelen over België: het is echt het geld waard. Ik had gewoon een wandeling verwacht met dan scènes uit de films. Maar het was zo veel meer. Lichteffecten, muziek, filmfragmenten. Ik heb foto’s en filmpjes maar de daadwerkelijke ervaring krijg je toch niet op beeld.
Zooo gaaf! Ik zie mensen met toverstokken op verschillende filmpjes. Zijn die daar beschikbaar of moet je ze zelf kopen oid?
Sommige mensen hadden ze zelf meegenomen maar dat is niet per se nodig. Bij het duelleren en patronus oproepen krijg je een aantal stokken waar je uit kan kiezen. Je eigen stok werkt daar dan ook niet omdat er speciale technologie wordt gebruikt.
Een vriendin komt hier nu mee aanzetten, maar ik twijfel echt zo erg over de prijs. 55 euro!
Het is inderdaad niet goedkoop! Ik vond het de prijs wel echt 100% waard maar snap het ook als mensen het te duur vinden.
Ja ik heb echt hetzelfde hoor… zeker sinds deze tweet. Ze ziet alle mensen die geld aan haar uitgeven echt als bevestiging van haar ideeën, daar wil ik niet aan bijdragen
J.K. Rowling op Twitter: “I read my most recent royalty cheques and find the pain goes away pretty quickly. https://t.co/s4gl9rlqxl” / Twitter
Ik heb net ‘Choices’ gelezen! Ik kan het nog niet loslaten en wil eigenlijk niet aan een nieuwe fic beginnen die niet in de lijn van ATYD en choices is. Iemand tips?
Ik hou me van harte aanbevolen haha. Er is een Sirius perspective van ATYD!
Van Zeppazariel zijn ook een aantal goeie fanfics!
En ik zie in m’n books dat ik “Momentum” ook heb gelezen. Ook wolfstar achtig denk Ik
En “this house could be a home”
Beetje laat, maar ben sinds 19:00 aan het genieten van live première van een gameplay van Hogwarts Legacy. Wordt zoooooo geweldig holy shit en ik speel geen games normaal haha
Het ziet er echt zo mooi uit! De details in het kasteel, echt prachtig! Alleen de voice over was een beetje raar met de lippen? Ik kijk er echt naar uit! Jammer dat het nog niet rond kerst te koop is, zou perfect kerstcadeau zijn.
Waaauw! Die 3e kreeg ik voor m’n verjaardag maar nu wil ik de eerste ook haha
Oh wow, die zijn echt superleuk! Vooral Zweinstein in die bol!
Ik was vorige week bij Harry Potter in Concert met The Half Blood Prince door het Rotterdam Philharmonisch Orkest. Het was zo zo zo fantastisch. Net kaartjes gekocht voor Deathly Hallows Part 1 volgend jaar en ook nog twee vrienden zo ver gekregen om met ons mee te gaan.
Rib uit mijn lijf, maar ik heb echt 2,5 uur zitten genieten.
Wat tof! Bedankt voor de tip! Ga het meteen opzoeken!
Ik heb eindelijk een lootje waarvoor ik een HP surprise kan maken! En hij is af
Wauw jaloers op jouw lootje!