Tekenen/schetsen vond ik echt rustgevend! Aan de hand van een plaatje of tutorials. En dan niet verwachten dat het meteen picasso is (wat ik vaak wel doe). Maar vooral na een tijdje boekte ik wel echt vooruitgang en dat was leuk om te zien. Nu heb ik zelf bewerkingsprogramma’s van adobe en ben ik ze aan het digitaliseren.
Muziek maken. maar dat moet je denk wel echt liggen. Ik heb toevallig vorige week mijn keyboard omgeruild voor een piano, ook te leren aan de hand van tutorials / online cursussen via vakantieveiling of groupon of iets.
Er liggen voor mij ook nog dikke garen klaar voor als ik besluit het breien weer eens op te pakken.
Ik wil een sprei voor op m’n bed breien, of een kussensloop hoes. Maar dit is voor mij zolang geleden dat ik weer even moet uitvinden hoe dat ook alweer moest.
En als het me teveel wordt schrijf ik idd een dagboek, zoals een voorstel van @anon42887991 en als ik die van 2020 terug lees staan er hele grote frustraties in waarbij ik sommige blz heb onder gekalkt maar who cares.
Maar dit zijn vooral dingen die mij helpen / ik fijn vind om te doen. Het zijn iig ideeën.