Ja dat valt ivm rechten nergens meer terug te zien toch? Heb zelfs gekeken of ze het misschien op dvd hadden uitgebracht maar helaas
Oh een huzarensalade is juist wel iets heel klassieks dat je bij een banketbakker kunt kopen. Dus dat vind ik wel leuk, leek me sowieso een hele leuke opdracht.
Bij deze koekjes opdracht kun je wel veel technieken laten zien. Hoeveel tijd kregen ze hiervoor?
3,5 uur. Ben wel blij dat het veel typisch Nederlandse koekjes zijn
Volgens mij heeft BBC ooit beslist dat GBBO en alle varianten uit andere landen niet langer dan 1 jaar online mogen blijven staan inderdaad. Heel jammer.
Heel vroeger heb ik wel seizoenen geript, bij mijn weten kan dat sinds een aantal jaar niet meer.
Denk dat dit Pien’s laatste week was.
Ik vind het juist wel leuk dat Aruna ook Surinaamse koekjes maakt. Vind dat altijd wel leuk te zien. Alleen jammer dat ik niet kan proeven.
Er hangen pindakoeken erin
Er hangen ook macarons in
@Bunnyslippers vind ik ook leuk. Maar ik doelde er vooral op dat het niet alleen macarons of Amerikaanse koeken zijn.
Hele leuke opdracht dit wel!
Ik hoop ook dat Pien naar huis gaat. Vind haar vaak ook te saai bakken.
Oh huh, Ik dacht dat Dennis meester bakker zou worden.
Ik ook! Susan heeft het overigens ook verdiend.
Zijn koekjes waren niet gaar volgens Robèrt.
Jammer van Pien, ik had eerder wel verwacht dat zij de finale zou halen.
Klopt, maar was beiden dik verdiend!
Naar huis had ik Pien of Rudo verwacht.
Ik vind de kandidaten er allemaal zo leuk uitzien, zouden zij ook gekleed worden? Ik zag wel rinsma’s modeplein in de aftiteling, maar dat zou alleen al voor de kandidaten 52 outfits betekenen
Nee. En make-up en haar moet je ook zelf doen.
Oh wow, die make up had ik dan weer niet verwacht!
Wow dan ziet Aruna er altijd zo stylish uit?! Goals.
Wie denken jullie dat er gaat winnen dit seizoen?
- Dennis
- Susan
- Tim
- Aruna
- Rudo
0 stemmers
Aah Nhaan ![]()