Heel Holland Bakt 2024 #2

Waaarooom krijgt zij zoveel aaaandaaacht

1 like

Hopelijk omdat ze naar huis gaat deze week.

1 like

Ben bang dat het exit Shelby wordt vandaag.
De stewardess was tweede bij de technische opdracht, en haar taart was niet ingestort dus ik denk dat die nog even blijft.

3 likes

Wtf. Echt alles is lelijk. IEDEREEN NAAR HUIS.

10 likes

Wat een wanstaltige dingen weer, niet normaal

2 likes

WAAR IS HET TALENT

7 likes

In Verenigd Koninkrijk

10 likes

Moesten ze niet een aantal jaar geleden zoiets doen in de finale of in ieder geval richting het einde van de competitie? Toen werden er zulke mooie dingen gemaakt. Dit is echt om te janken

hoeveel kan je huilen in 1 aflevering :flushed:

1 like

Amerikaans he, lekker over de top. Maar kan me voorstellen dat als alles zo mis gaat dat je wel kan janken.

Er zat werkelijk niks in deze aflevering wat ik zou eten.

1 like

Mercedes, de winnares van paar seizoenen geleden heeft meerdere Bakkit winkels geopend maar vanwege vervelende situaties met compagnons (onder andere seksueel grensoverschrijdend gedrag) is zijzelf ontslagen? Echt bizar.

hele verhaal

3 likes

Zag het ook zopas, een bizar verhaal. Hoop dat ze met Waffel een fijne, nieuwe start kan maken.

Kwam net inderdaad het filmpje tegen waarin ze dit vertelde, wat ontzettend heftig! Die zaken groeiden ook als kool, benieuwd hoe het die zaken nu gaat vergaan daar. Een van haar compagnons is ook echt een grote naam in de patisseriewereld volgens mij.

Zag Bakkit echt veel op TikTok inderdaad, die ronde pistache croissant (?) was/is echt een hit.
Hopelijk wordt Waffel (goeie naam ook!) een nog groter succes :clap:

3 likes

Volgens mij wel, ze heeft namelijk de naam op haar socials van bakkit naar waffel veranderd. Op oude content staat overal nog “bakkit”. Dat scheelt, daar hoeft ze niet opnieuw te beginnen.

1 like

Ja klopt, die compagnon is volgens mij ook wereldkampioen patisserie geweest in het verleden. Echt heftig dat ze nu niet meer haar eigen concept kan voortzetten.

Wat een verdrietige situatie voor Mercedes. En complex lijkt het me ook als het daadwerkelijk om haar zus gaat. Hopelijk wordt haar nieuwe zaak een succes.

Bakkit heeft een nieuw instagram-account gemaakt maar hun eerste post is een reel van wafels en de tekst ‘waffle’ er naast, terwijl het assortiment van Bakkit veel breder is dan alleen wafels (en Mercedes juist heeft aangekondigd zich op wafels te focussen). :neutral_face: Bijzondere keuze, vind ik.

1 like

Wel echt interessant dat de beslissing door de meerderheid is genomen, want die derde compagnon was haar zus?

Zo sneu voor haar! Zie dat haar zus nu ook het bericht op de nieuwe insta van Bakkit heeft ondertekent… Hoop voor haar dat haar nieuwe zaak iig een groot succes wordt

2 likes