Ooo zo lekker een slof
Gatver sommigen hebben hun ringen nog om.
Ohhhh hopelijk vliegt de oud-stewardess er vanavond uit.
please gooi die vrouw eruit
Gvd wat is die Antoinette irritant
Ben wel benieuwd naar het hele verhaalā¦Alleen omdat zij het gezicht is van deze zaak en een grote gunfactor heeft, betekent het niet meteen dat haar versie 100% waarheid is.
Ben speciaal hier naartoe gekomen om jullie reacties op Antoinette te lezen hahhahahhaha
Ik zou denk ik echt ruzie met haar krijgen
Ik ben blij dat ik niet in de tent sta. Als iemand sinterklaasliedjes gaat zingen terwijl ik mij de pest pleuris werk. Had ik diegene allang gehoekt
Wel lekkere aflevering dit. Slofjes, banketletters en goeie chocoladeletters
Ligt het aan mij of is een uur voor deze opdracht weinig?
Volgens mij krijgen ze de spijs en het deeg. Dus dat scheelt
ze is uit het door haar opgerichte bedrijf gezet en ze praat over seksueel overschrijdend gedrag
hoe relevant kan de andere kant van het verhaal zijn?
Het lijkt warempel bij iedereen gelukt??
Jeetje wat zijn ze kritisch. Had ze dan langer dan een uur gegeven als je betere resultaten wilde.
Nou echt. Heel leuk dat je dan tegen iedereen kan zeggen dat het niet gaar is
Ik zit me hier echt aan te ergeren. Zeggen dat het een half uur duurt om die letter te maken en dan nog een half uur de oven in. Dan is een uur toch gewoon te krap⦠En dan zo kritisch zijn
Ja echt hoor. Je kunt de bakkers toch veel beter op kwaliteit beoordelen met net wat meer tijd. Daar draait het toch om, hoe goed ze kunnen bakken, niet hoe snel.
Bye Mitchell. Tenzij Niels ook weer slecht gaat bakken maar het gaat iig tussen hen
Het lijkt net alsof Mats Listerine in zijn taart heeft gedaan