Heel Holland Bakt 2024 #2

Ja en dat hoort dan ook wel weer een beetje bij het programma, dat het soms mislukt. Maar je merkt nu zo goed dat het aan de tijd ligt en niet altijd aan de kwaliteiten van de bakkers.

1 like

Maar goed dat Elise de voorgaande afleveringen zo goed was

Volgens mij wordt dat niet meegenomen in de beoordeling en bekijken ze het per aflevering. Ik hoop wel dat Elise deze aflevering volhoudt, ik denk dat zij nog hele interessante dingen te bakken heeft.

Het liefst zie ik Antoinette vertrekken maar het voelt een beetje alsof zij bewust geplugd wordt, en ik denk dat zij er vandaag nog in blijft.

1 like

Waarom Antoinette? Ik vind haar juist wel verfrissend/verrassend/vernieuwend qua smaken. Altijd origineel, nu ook weer met die bijzondere paddestoel. Van mij mag Niels eruit, die heb ik nog helemaal niks zien presteren eigenlijk. Komt ook over als een bourgondische hobbykok die af en toe ook bakt thuis.

4 likes

Precies om het fragment van een paar seconden geleden, ik vind haar te aanwezig / hysterisch / overdreven.

Ik deel je mening over Niels.

3 likes

Ik dacht eerst: wat is dit nou weer voor opdracht. Maar geeft best leuke resultaten!

2 likes

Ik vind t wel jammer dat Niels weg is, vind de rest een beetje saai ofzo.

De dochter van Antoinette is een bekende chef (Estee Strooker, heeft op haar 19e Masterchef gewonnen). Estee staat echt bekend om haar vernieuwden smaakcombinaties en haar macarons. Ze zal dus wel een beetje geholpen worden en ben benieuwd wanneer ze macarons gaat maken.

1 like

Heeft ze al gedaan maar die waren mislukt :sweat_smile:

4 likes

Ooh ja ik loop een beetje achter, haha. Helemaal erg dan :joy:

4 likes

Heeft Anne nou echt zalm en banaan in d’r strudel??

Ja gadverdamme. Die met zuurkool leek me echt heerlijk!

Ik wil de zuurkool strudel nu hebben :joy: kom maar door haha

2 likes

Ik heb dit nog nooit gezien

En ik vind het er ook niet lekker uitzien

Doet mij beetje denken aan dat spaghetti ijs in duitsland hahaha

2 likes

:poop::poop::poop:

1 like

Ok ik twijfelde al of ik nog wel verder wil gaan kijken maar als ik dit lees cancel ik dit seizoen maar gewoon :cry:

De vorige weken vond ik het echt om te janken wat er werd gebakken.

1 like

Oh ik vind dit ook altijd vreselijk, wordt in NL vaak zo slordig en lelijk die huisjes.

2 likes

Ik vind dit altijd zo’n basisschool gehalte hebben :sweat_smile:

3 likes

Eindelijk die schreeuwlelijk eruit.
Doei, we gaan je niet missen :joy:

1 like