Nou bakken is ook technisch en vergt soms echt wel rekenen. Dus vind het juist wel leuk dat ze dat een keer zelf moesten doen
Hoe haar botercrème er nu ook uitziet…
Pff weer allemaal van die scheve, slecht afgesmeerde taarten. Alleen die van Elise ziet er oké uit…
Ja hoe kan dit in de halve finale??? Zo moeilijk is deze opdracht toch niet
Echt lelijk die van Mats Die gaat naar huis denk ik.
Zou ik wel jammer vinden
Ja ik denk het ook. Ik vind Anne en Mats wel gelijk opgaan deze aflevering, maar bij de laatste opdracht was Anne toch beter
Ja maar zo een Anne voegt echt helemaal niks toe. Echt jammer dit. Hij is de enige die ook een beetje een risico durft te nemen dus nu wordt het helemaal saai. Die Kim kan leuk bakken, maar niemand wil daar toch een boek van?
Ahh die huilogen van Mats
Kim lijkt mij echt iemand die na een tentamen zou zeggen “ja ging niet zo goed, hoop net een voldoende” en dan een 9 haalt.
Ja eens Anne is toch echt niet finale waardig
Lol ja ze begon ook te zeggen: had het echt niet verwacht, maar stopte halverwege haar zin want ze had het heus wel verwacht
Dit denk ik ook over Elise.
Zo denk ik over beide. En Anne permanent met de hakken over de sloot
Ik heb me hier vandaag weer zo aan geërgerd. Heb het idee dat ze bij de eerste en derde opdracht vandaag misschien maar half uur meer krijgen er al veel beter afgewerkte taarten zouden staan.
Als die cliché gesprekjes onderling ook En er is ook weinig chemie onderling. Die Elise en Kim gunnen elkaar het totaal niet. En Mats is er nu ook nog uit, die was nog enigszins creatief. Anne is opvulling.
Ik ga volgende week niet eens kijken denk ik.
Ja ik vind haar echt heel onsympathiek
Nou let’s go
Nou ben benieuwd
Ohhh die taartschaal in Delfts Blauw!
Wie gaat er winnen?
- Elise
- Kim
- Anne
0 stemmers
Ik heb een voorstukje gezien waarin er blijkbaar veel aanbrandt bij Elise dus ik gok op Kim.